Gå til innhold

jeg får ikke sove


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

:(((((((((((((

Jeg er ikke syk men jeg skal til psykiateren i morgen og jeg kommer ikke til å gå på skolen i morgen heller for kl er snart fem og som vanlig får jeg ikke sove. Fordi det er overvåkignsapparater med bølger og stråling som er plassert i øret mitt av tante som er ute etter pengene mine. Hun får dem når jeg er dør så hun prøver å gjøre meg gal ved apparatet hun har fått plassert i øret slik at jeg skal ta livet av meg. Jeg vet det er tante for jeg ser ikke åndene lenger, ondskapen som var etter meg har forlatt meg. Jeg kjenner apparatet i øret kjempegodt, jeg prøvde få det ut med en kniv. Jeg passet på å være veldig forsiktig. Men får ikke ut da. Men kanskje jeg har svekket det litt. Jeg klarer nesten ikke røre meg når jeg ligger isenga, jeg er så nervøs, det føles som noen er bak ryggen min å overvåker meg hele tiden. Hele hjerneskallen min ble brekt idag, alt flyter ut, hodet mitt ble helt deformert. Så gikk jeg på internett litt for jeg fikk ikke sove, så prøvde jeg å få ut apparatet og det føltes litt bedre så jeg prøvde å sove igjen. Jeg blir litt nervøs. SÅ skulle jeg gå inn i soverommet men veggene flyter utover og det var en bil ute som snakket med forvrengt stemme til meg for å skremme meg. Det er tydelig noen ønsker meg død. Må venne meg til lyset før veggene blir normale og jeg ser etter ånder men de er ikke der. Så er jeg dritt nervøs når jeg skal sove, får nesten ikke puste for jeg er så nervøs og prøver å tenke og overbevise meg om at ting ikke er slik jeg er redd, men tankene mine er besatt. Kan ikke sove når ting er sånn. Har flyttet dyna mi inn på stua kanskje jeg får sove der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Samboer

Hvorfor er du redd alt dette da?

Det kan ikke gjøre deg noe...

Alle åndene kan ikke gjøre annet enn å prøve å skremme deg. La de styre på i så fall.

Du er sterkere hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære deg...

Jeg har lyst til å si deg noe som du helt sikkert ikke liker å høre. Det virker som om du er psykotisk, og ikke minst; DU TRENGER HJELP!

Jeg vet dessverre ikke egentlig hva jeg skal si til deg, dette vet jeg altfor lite om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...