AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 Del Skrevet 27. juni 2022 Bare lurer. Anonymkode: 4093b...69c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 27. juni 2022 Del Skrevet 27. juni 2022 (endret) Jeg er ikke åndelig av meg, men at jeg har blitt mer opptatt av energier, straff fra universet og slike ting tenker behandler bare kommer av at jeg har forandret meg. Men alt har kommet etter at jeg fikk et rusproblem. Jeg var hundre% alt er tilfeldig før. Nå ser jeg diverse sammenhenger overalt, føler universet gjør narr av meg, at jeg stadig testes og har feilet på de testene og at det nå er for sent. Jeg har jo sikkert bare forandret meg, men det er jo litt rart. Jeg tenker selv at jeg egentlig ikke har blitt mer åpen, men at jeg har blitt litt rarere etter rusutløste psykoser. Men folk som har vært sånn hele livet? Er det nødvendigvis noe sykt ved det? Jeg vet ikke. Men jeg er mer åpen for slikt enn jeg var før. Er i en litt oppstemt fase nå og da blir jeg mer opphengt I det. Men også når jeg er veldig deprimert. Hos meg tror jeg det er psykisk og ikke faktisk åpenhet. Men jeg er stadig i tvil om det er reelt eller ikke. Endret 27. juni 2022 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. juni 2022 Del Skrevet 27. juni 2022 Her er en seriøs artikkel der temaet berøres: https://forskning.no/religion-psykiske-lidelser/hallusinasjoner-eller-andelige-opplevelser/395074 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Hva menes med det åndelige aspektet? Jeg tror mange religiøse kan bli feiltolket som f. Eks psykotiske, men også motsatt at psykotiske kan bli feiltolket som at det kun er religion. Anonymkode: ed34f...46d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 18.43): Bare lurer. Anonymkode: 4093b...69c Det er uansett bare hjernekjemi. Anonymkode: 78754...176 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krøll47 Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva menes med det åndelige aspektet? Jeg tror mange religiøse kan bli feiltolket som f. Eks psykotiske, men også motsatt at psykotiske kan bli feiltolket som at det kun er religion. Anonymkode: ed34f...46d Jeg tror mange mentalt religiøst hjernevaskede kan bli feiltolket som "troende". Alle andre ville blitt sperra inne for å sprelle rundt på gulvet og prate hemmelig språk med Jesus... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Det er trolig et større problem med særinteressegrupper som ønsker å fremstille det som om religions- og tankefriheten ikke blir ivaretatt i psykiatrien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.