Gå til innhold

Fine ting en kan gjøre alene?


lyseblå

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (3 timer siden):

Guttungen (på 23...) og jeg driver med Pokemon Go sammen, kjempekoselig. :) Vi kan gå lange turer og skravle og "pokemone", en fin ting vi har sammen synes jeg.

Så koselig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

knas skrev (1 time siden):

Stolpejakt 😊

Registrerte nettopp bruker og skal definitivt se om jeg finner 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg plutselig litt enkel 😅 Jeg liker å ta med kamera på tur og lete etter detaljer. Alt fra hardtarbeidende maur til dramatiske skyer. Noen ganger bare følger jeg hundene, eller mest han ene siden han andre stort sett surrer bak meg, og da kan det dukke opp alt fra en jeger som prøver å gjemme seg til en topp med fin utsikt. Vet ikke om det er like spennende uten hund. De følger gjerne et spor eller en lukt som henger i lufta. Det er også ganske deilig å ta med seg matpakke og spise lunsj ved et stille vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyseblå skrev (9 timer siden):

Jeg skulle gjerne hatt tips til fine ting en kan gjøre alene.

Jeg drar masse ut til fine steder ved havet alene. Går tur eller soler meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (3 minutter siden):

Jeg følte meg plutselig litt enkel 😅 Jeg liker å ta med kamera på tur og lete etter detaljer. Alt fra hardtarbeidende maur til dramatiske skyer. Noen ganger bare følger jeg hundene, eller mest han ene siden han andre stort sett surrer bak meg, og da kan det dukke opp alt fra en jeger som prøver å gjemme seg til en topp med fin utsikt. Vet ikke om det er like spennende uten hund. De følger gjerne et spor eller en lukt som henger i lufta. Det er også ganske deilig å ta med seg matpakke og spise lunsj ved et stille vann.

Å ja, fotografering er en av mine favoritting. Så koselig med hund. Jeg er i den prosessen at jeg ser etter omplasseringshund, og skal kanskje møte eierne og hunden i løpet av neste måned. Gleder meg veldig og håper jeg kan ta over hunden. Det virker som en veldig fin hund og ja, jeg bare tror det kunne blitt veldig bra. Hvilken rase har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (Akkurat nå):

Jeg drar masse ut til fine steder ved havet alene. Går tur eller soler meg. 

Det er ingenting som gjør en så rolig som bølger ved havet synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lyseblå skrev (Akkurat nå):

Det er ingenting som gjør en så rolig som bølger ved havet synes jeg. 

Enig! Og en ev. hund i tillegg er jo supert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (2 minutter siden):

Enig! Og en ev. hund i tillegg er jo supert! 

Ja, ikke sant. Tror ikke man kunne fått en bedre kombinasjon 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyseblå skrev (21 timer siden):

Å ja, fotografering er en av mine favoritting. Så koselig med hund. Jeg er i den prosessen at jeg ser etter omplasseringshund, og skal kanskje møte eierne og hunden i løpet av neste måned. Gleder meg veldig og håper jeg kan ta over hunden. Det virker som en veldig fin hund og ja, jeg bare tror det kunne blitt veldig bra. Hvilken rase har du?

Hvis du får deg hund, får du ihvertfall mer enn nok du kan finne på 😅 Det er veldig koselig med hund og de er godt selskap ☺️Også lar de seg godt kombinere med fotografering 😁 Jeg har lapsk vallhund (reingjetere). Det blir spennende å se om du ender opp med den hunden. Eller så er det vel mange hunder til omplassering nå? Men endel omplasseringshunder kan være ganske krevende, så det er lurt å ta seg god tid, tror jeg. Lykke til i hundejakten 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (3 timer siden):

Hvis du får deg hund, får du ihvertfall mer enn nok du kan finne på 😅 Det er veldig koselig med hund og de er godt selskap ☺️Også lar de seg godt kombinere med fotografering 😁 Jeg har lapsk vallhund (reingjetere). Det blir spennende å se om du ender opp med den hunden. Eller så er det vel mange hunder til omplassering nå? Men endel omplasseringshunder kan være ganske krevende, så det er lurt å ta seg god tid, tror jeg. Lykke til i hundejakten 🙂 

Ja, ikke sant 😊 Å, det er fine hunder da. Det er spennende, ja. Vet ikke helt hva jeg burde håpe på heller, vil jo gjerne ha hunden men så er jeg litt redd for at jeg kanskje har for store forventninger og blir skuffet dersom det ikke skulle bli noe av likevel. Der er mange hunder til omplassering, men som du sier så er en del av dem krevende eller har ett eller annet problem. Og for meg så er det viktig at det ikke er tilfelle for den fremtidige hunden min. Takk for det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyseblå skrev (1 time siden):

Ja, ikke sant 😊 Å, det er fine hunder da. Det er spennende, ja. Vet ikke helt hva jeg burde håpe på heller, vil jo gjerne ha hunden men så er jeg litt redd for at jeg kanskje har for store forventninger og blir skuffet dersom det ikke skulle bli noe av likevel. Der er mange hunder til omplassering, men som du sier så er en del av dem krevende eller har ett eller annet problem. Og for meg så er det viktig at det ikke er tilfelle for den fremtidige hunden min. Takk for det 🙂

Skjønner at det er litt vanskelig når det ikke er avklart enda. Man vil jo beskytte seg mot skuffelse, men samtidig er det jo fint å ha noe å glede seg til. Selv jeg som elsker krevende problemhunder, vil jo helst at mine egne skal være sånn relativt stabile. Men det handler mye om deres velferd. Det er ikke så gøy når hunden føler frykt eller blir stressa fordi man ikke klarte avverge en situasjon. Men hormonelle 1åringer, går helt fint. De er bare litt forvirra og ofte ganske misforståtte. Hvordan hund er det du skal se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (5 timer siden):

Skjønner at det er litt vanskelig når det ikke er avklart enda. Man vil jo beskytte seg mot skuffelse, men samtidig er det jo fint å ha noe å glede seg til. Selv jeg som elsker krevende problemhunder, vil jo helst at mine egne skal være sånn relativt stabile. Men det handler mye om deres velferd. Det er ikke så gøy når hunden føler frykt eller blir stressa fordi man ikke klarte avverge en situasjon. Men hormonelle 1åringer, går helt fint. De er bare litt forvirra og ofte ganske misforståtte. Hvordan hund er det du skal se på?

Det er sant, skal prøve glede meg heller enn å være delvis pessimistisk. Jeg har ikke så mye erfaring med hund til at jeg hadde følt meg komfortabel med å overta en med problemer. Jeg skal se på en 3 år gammel blandingshund. I følge eier skal hun være rolig, stille og glad i kos. Så tror hun ville passet meg perfekt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...