Gå til innhold

Depresjon.


max_reno

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en 23 år gammel gutt som for en tid siden opplevde at kjæresten min slo opp med meg. Vi hadde vert sammen i nesten 2 månder hvor jeg ble fortalt at jeg betydde alt for henne. Plutselig ble jeg oppringt og fortalt at ho ikke ville se meg mer. Siden den gang har jeg hatt store humørsvingninger, jeg spiser mindre enn det jeg gjorde før, har sluttet og trene, tror at alt jeg gjør er galt, sover mye mindre enn før, har ikke selvtillt mer og jeg går med selvmordstanker. Når folk sier at jeg er flink i noe så tar jeg de ikke på alvor og jeg kan bli litt spydige mot de. Det hender jeg også blir spydig og sier noe jeg ikke burde si. Etterpå angrer jeg noe utrolig og blir veldig lei meg. Jeg tar også alt veldig alvorlig og jeg skjønner ikke at noe kan vere en spøk. Alt dette started da ho slo opp for 2 måneder siden. Jeg vet at jeg må tenke positivt men jeg klarer ikke. Har bare lyst til at alt dette skal ta slutt. Har fått meg jobb i oslo og kommer til å få masse kontakt med folk når jeg begynner der. Men jeg lurer på om det er noen god ide? Vil dette hjelpe meg til å bli kvitt depresjonen, eller burde jeg oppsøke en lege ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Depresjonen forsvinner når DU selv takler det. Vet at det ikke virker sånn akkuratt nå, men du får flere sjanser til å bli lykkelig. Hun virket sikkert som den eneste rette, men var nok ikke det...Synes det høres ut som en god idé å jobbe i Oslo og få nye kontakter. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en god idé å bytte omgivelser. Det du også kan gjøre, er å gå på apoteket og kjøpe Johannesurt. Det hjalp meg, jeg klarte meg uten antidepressiva. Får du ikke nok informasjon på apoteket (de har nylig fått det inn i hyllene, for helsekostbutikkene får ikke lenger lov å selge det) - så gå til en helsekostforretning og spør. De kan mye om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...