Gå til innhold

En bedøvet boble verden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan eller har du kjent på dette en gang? 

Anonymkode: b7e38...12f

Ofte i begynnelsen når jeg tar ap føler jeg at jeg er i min egen boble, adskilt fra alt annet. Er vel litt sånn å gå på ap, uten går jeg i ett med alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (17 minutter siden):

Ofte i begynnelsen når jeg tar ap føler jeg at jeg er i min egen boble, adskilt fra alt annet. Er vel litt sånn å gå på ap, uten går jeg i ett med alt. 

Hvor ca lenge varer den tilstanden? Det er som å være avkoblet fra verden. En utmattende tilværelse. 

Anonymkode: b7e38...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor ca lenge varer den tilstanden? Det er som å være avkoblet fra verden. En utmattende tilværelse. 

Anonymkode: b7e38...12f

Ei som jobbet der jeg var innlagt en gang sa det ble ofte sånn når man gikk på ap, man er i sin egen boble. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (23 minutter siden):

Ei som jobbet der jeg var innlagt en gang sa det ble ofte sånn når man gikk på ap, man er i sin egen boble. 

Jeg vet ikke hva ap er eller hva som menes med det?

Anonymkode: b7e38...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg vet ikke hva ap er eller hva som menes med det?

Anonymkode: b7e38...12f

Medisinen antipsykotika er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Medisinen antipsykotika er det. 

Heter medisinen antipsykotika? Jeg var ikke en psykose. 

Anonymkode: b7e38...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Heter medisinen antipsykotika? Jeg var ikke en psykose. 

Anonymkode: b7e38...12f

Den jeg tar nå heter risperdal og det finnes mange andre typer og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lyseblå skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke helt. Kanskje? Hadde vært lettere å svare om du beskrev det mer.

Det er vanskelig å sette ord som beskriver på det, men jeg kan prøve. Det føles som jeg ikke er tilstede selvom jeg fysisk sett er det. Jeg husker ikke hva jeg skal gjøre selvom jeg har få ting å huske på. Kan være så enkelt som at jeg skal gjøre en ting og glemmer det rett etterpå, jeg kan lete etter ting jeg plutselig har i hånden er et annet eksempel. Det virker som hodet er et annet sted enn det burde være. Fysisk følelse av utmattelse selv etter en lang natt med søvn, våkner opp og er omtrent like trøtt som dagen før. Den nærmeste sykdommen jeg kommer som mulig kan sammenlignes med hvordan det føles er ME da i utgangspunkt i utmattelse, følelsen av å aldri være uthvilt. Det blir som en annen verden eller da boble som alt rundt ikke eksisterer. 

Anonymkode: b7e38...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er vanskelig å sette ord som beskriver på det, men jeg kan prøve. Det føles som jeg ikke er tilstede selvom jeg fysisk sett er det. Jeg husker ikke hva jeg skal gjøre selvom jeg har få ting å huske på. Kan være så enkelt som at jeg skal gjøre en ting og glemmer det rett etterpå, jeg kan lete etter ting jeg plutselig har i hånden er et annet eksempel. Det virker som hodet er et annet sted enn det burde være. Fysisk følelse av utmattelse selv etter en lang natt med søvn, våkner opp og er omtrent like trøtt som dagen før. Den nærmeste sykdommen jeg kommer som mulig kan sammenlignes med hvordan det føles er ME da i utgangspunkt i utmattelse, følelsen av å aldri være uthvilt. Det blir som en annen verden eller da boble som alt rundt ikke eksisterer. 

Anonymkode: b7e38...12f

Jeg synes du beskrev det godt. Jeg har det slik i perioder når jeg er alvorlig deprimert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lyseblå skrev (28 minutter siden):

Jeg synes du beskrev det godt. Jeg har det slik i perioder når jeg er alvorlig deprimert. 

Jeg har en moderat desperasjon så da vet jeg ikke hvordan jeg skulle vært om det var en alvorlig en. 

Anonymkode: b7e38...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en moderat desperasjon så da vet jeg ikke hvordan jeg skulle vært om det var en alvorlig en. 

Anonymkode: b7e38...12f

For meg utarter moderat og alvorlig depresjon seg ganske likt, forskjellen er intensiteten på symptomene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
lyseblå skrev (2 minutter siden):

For meg utarter moderat og alvorlig depresjon seg ganske likt, forskjellen er intensiteten på symptomene. 

Ok jeg har ikke vært alvorlig deprimert før men denne tilstanden er slitsom da. Det er sikkert og visst. 

Anonymkode: b7e38...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ok jeg har ikke vært alvorlig deprimert før men denne tilstanden er slitsom da. Det er sikkert og visst. 

Anonymkode: b7e38...12f

Det er veldig slitsomt, ja. Håper du blir bedre om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...