Gå til innhold

Stringtruse under graviditeten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er gravid i uke 25 og har fram til nå bare brukt stringtruse. Men så begynte jeg å tenke på hvor vanlig det er å bruke det under graviditet. Hvor lenge kunne dere gå med string før dere gikk over til truse. Personlig er jeg avhengig av string men kanskje det endrer seg etterhvert. Om dere måtte slutte, når var dere klare for å begynne igjen?

Anonymkode: 36190...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 3.7.2022 den 2.39):

Jeg er gravid i uke 25 og har fram til nå bare brukt stringtruse. Men så begynte jeg å tenke på hvor vanlig det er å bruke det under graviditet. Hvor lenge kunne dere gå med string før dere gikk over til truse. Personlig er jeg avhengig av string men kanskje det endrer seg etterhvert. Om dere måtte slutte, når var dere klare for å begynne igjen?

Anonymkode: 36190...99b

Er ikke noe problem med string vel?  Så lenge du ikke blir sår eller noe i baken av og bli større så trenger du ikke tenke noe på undertøy...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pils skrev (1 time siden):

Er ikke noe problem med string vel?  Så lenge du ikke blir sår eller noe i baken av og bli større så trenger du ikke tenke noe på undertøy...  

Disse stringtruseinnleggene er bare trolling av en som synes det tydeligvis er utrolig tennende bare å tenke på det og ikke minst å skrive ørten innlegg om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 timer siden):

Disse stringtruseinnleggene er bare trolling av en som synes det tydeligvis er utrolig tennende bare å tenke på det og ikke minst å skrive ørten innlegg om det...

Derfor anomym ja , er vel muligens ikke dame en gang da? Men fantaserer hele greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stringtruser som gnager ut e-coli bakterier fra rumpehullet? 
Og smører de inn i området rundt kjeden????
Aldri om jeg vil noen gang bruke slike «truser» 🤮

Anonymkode: 56ae9...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Stringtruser som gnager ut e-coli bakterier fra rumpehullet? 
Og smører de inn i området rundt kjeden????
Aldri om jeg vil noen gang bruke slike «truser» 🤮

Anonymkode: 56ae9...7d0

Vet, men ser pent ut på kvinner da...  Ting  som ser veldig pent ut er aldri praktisk  ..   er som krystall glass ser pene ut , men knuses bare man ser  på glasset..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...