Gå til innhold

For gammel for å studere?


Gjest Inga-Astri

Anbefalte innlegg

Gjest Inga-Astri

Jeg har pensjonert i ti år men jeg er en frisk og rask dame til tross for min alder. Utenom at jeg hører på radioen å går med staver har jeg en ambisjon med om å starte med studier igjen. Jeg har forhåpentligvis noen år igjen på denne jord og har lyst til å gjøre nytte for meg. Noen som har noen tanker om hva som kan være aktuelt for en dame som åpen for alt? Jeg er litt skeptisk til å starte på videregående skole og gå på skoleball å spise lunsj i kantine med ungdommen, men det kan vell være kjekt det også. Er så glad i denne gruppen da jeg kan dele mine tanker og slipper å bare sitte å høre på radioen min, her får jeg da i det minste noe svar 😊 beklager på forhånd mine mange merkelige spørsmål men det er godt å spørre venner om råd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (11 minutter siden):

Jeg har pensjonert i ti år men jeg er en frisk og rask dame til tross for min alder. Utenom at jeg hører på radioen å går med staver har jeg en ambisjon med om å starte med studier igjen. Jeg har forhåpentligvis noen år igjen på denne jord og har lyst til å gjøre nytte for meg. Noen som har noen tanker om hva som kan være aktuelt for en dame som åpen for alt? Jeg er litt skeptisk til å starte på videregående skole og gå på skoleball å spise lunsj i kantine med ungdommen, men det kan vell være kjekt det også. Er så glad i denne gruppen da jeg kan dele mine tanker og slipper å bare sitte å høre på radioen min, her får jeg da i det minste noe svar 😊 beklager på forhånd mine mange merkelige spørsmål men det er godt å spørre venner om råd 😊

Forstår ikke helt poenget med å ta utdannelse når du er snart 80 år. Hva med å gjøre noe veldedig arbeid?

Anonymkode: b5c13...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forstår ikke helt poenget med å ta utdannelse når du er snart 80 år. Hva med å gjøre noe veldedig arbeid?

Anonymkode: b5c13...98a

Hun er nok ikke så gammel som hun sier at hun er 😊 Tipper hun er en relativt ung dame som liker å tulle litt på forumet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Forstår ikke helt poenget med å ta utdannelse når du er snart 80 år. Hva med å gjøre noe veldedig arbeid?

Anonymkode: b5c13...98a

Nei det er vell kanskje en siste krampetrekning før jeg havner i penalet? Jeg bare fikk ett innfall å tenkte at jeg måtte komme i gang fort før det blir for sent. Ikke dumt å tjene noen ekstra kroner i kassa heller. Har jo vurdert frisørlinjen men det er kanskje for krevende? Jeg ser meg i speilet å ser en eldre dame, men i hue er jeg bare ung fole🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-Astri skrev (1 time siden):

Jeg har pensjonert i ti år men jeg er en frisk og rask dame til tross for min alder. Utenom at jeg hører på radioen å går med staver har jeg en ambisjon med om å starte med studier igjen. Jeg har forhåpentligvis noen år igjen på denne jord og har lyst til å gjøre nytte for meg. Noen som har noen tanker om hva som kan være aktuelt for en dame som åpen for alt? Jeg er litt skeptisk til å starte på videregående skole og gå på skoleball å spise lunsj i kantine med ungdommen, men det kan vell være kjekt det også. Er så glad i denne gruppen da jeg kan dele mine tanker og slipper å bare sitte å høre på radioen min, her får jeg da i det minste noe svar 😊 beklager på forhånd mine mange merkelige spørsmål men det er godt å spørre venner om råd 😊

Hvis du vil gjøre nytte for deg, så er vel frivillig arbeid mer hensiktsmessig enn studier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...