Gå til innhold

hva skal hun gjøre, vil hun få hjelp ?


Gjest kikki

Anbefalte innlegg

Gjest kikki

Hei!

God morgen alle sammen, jeg har en vennine som er sammn med min bror, hun går får tiden på skole og han jobber fram til mai og hun er nettopp blitt gravid 16 år gammel, vil være 17 når hun får babyen, hennes familie støtter henne men vår mor er helt i mot dette, hun sier bare "ta det bort" eller "skal dere ha barn får dere flytte ut" hun er altså 11 uker på vei, i den siste uken har hun vært veldig nervøs og stressa, kan det min mor sier gjøre henne til et nerve vrak slik at hun kan miste det ?

hun har jo allerede bestemt seg får å få babyen, jeg synes det er rett etter som det er hennes valg, men jeg er så redd på hennes vegne, hun sier hun føler så alene selv om hennes mor støtter henne, har min mor rett til å si at hun må ta det bort ? det blir jo tross alt hennes barnebarn og hun vet åssen det er, hun ble bestemor får 8 mnd siden med mitt barn. Hva burde min vennine si når hun kommer opp i den situasjonen hvor mor sier hun må ta bort ungen ?

hilsen en som er bekymret for sin vennine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...