Gå til innhold

Jeg har aldri vert ordentlig nær noen fordi jeg er redd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har aldri vert ordentlig nær noen fordi jeg er redd. Jeg har jo familie og venner, men vil si de relasjonene er forholdsvis overfladiske. Det jeg tenker mest på er at jeg aldri har hatt en kjæreste. Jeg har aldri en gang kysset noen eller holdt hender. Så redd er jeg. Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg er redd heller for jeg har aldri hatt noen negative erfaringer heller. 

Noen som har noen råd til hvordan en kan komme ut av dette og tørre åpne opp og være sårbar overfor noen?

Anonymkode: bfb64...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel er du? Jeg kjenner meg igjen 

Anonymkode: 6d1db...265

Jeg er 28.

Anonymkode: bfb64...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 22.19):

Jeg har aldri vert ordentlig nær noen fordi jeg er redd. Jeg har jo familie og venner, men vil si de relasjonene er forholdsvis overfladiske. Det jeg tenker mest på er at jeg aldri har hatt en kjæreste. Jeg har aldri en gang kysset noen eller holdt hender. Så redd er jeg. Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg er redd heller for jeg har aldri hatt noen negative erfaringer heller. 

Noen som har noen råd til hvordan en kan komme ut av dette og tørre åpne opp og være sårbar overfor noen?

Anonymkode: bfb64...068

Du kan begynne meg å skissere opp hva du tror vil skje dersom du holder hender eller kysser en person, eller forsøker å bli kjent med noen. Lag en punktliste. Deretter kan du utfordre deg selv i kritisk tenking. Er det foreksempel realistisk at aldri vil overleve dersom du blir avvist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
XbellaX skrev (11 timer siden):

Du kan begynne meg å skissere opp hva du tror vil skje dersom du holder hender eller kysser en person, eller forsøker å bli kjent med noen. Lag en punktliste. Deretter kan du utfordre deg selv i kritisk tenking. Er det foreksempel realistisk at aldri vil overleve dersom du blir avvist?

Deg har jeg savnet, XB 😄

Anonymkode: b6eed...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...