Gå til innhold

Behandling hvor lenge?

aa-k-j

Anbefalte innlegg

Har gått i behandling for traumer og fått oppfølging for bipolar hos psykiater 1 gang i måneden siden oktober i fjor og hatt godt utbytte av det. Har etter 23 år klart å legge noe av traumene bak meg og er mindre redd. Går på 300 mg orfiril, 100 mg kvetiapin og 37,5 mg venlafaksin og de hjelper meg også. Men når vurderes det å avslutte behandling? Jeg er flink å ta medisinene for vil verken ha oppturer eller depresjoner igjen. Men har så langt ikke fått noe hjelp i forhold til det sosiale og bipolar noe jeg kanskje burde. Har jo liten til ingen nytte av bruketstyrt seng på DPS og de vil jeg skal ha den, men jeg aner ikke hva jeg skal bruke den til 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...