Gå til innhold

Klitoris forsvant plutselig


Sofa24

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg opplevde at klitoris plutselig bare forsvant. Da jeg skulle masturbere opplevde jeg at det var mindre sensitivitet i klitorishodet. Så prøvde jeg å stimulere mer ved å trykke på skaftet også.

Så opplevde jeg at klitoris rett og slett forsvant. Akkurat som om den sank inn i vagina/bekkenet. Nå er den nesten helt vekke, og jeg kan ikke se/kjenne klitorishodet! 
 

Hva er det som har skjedd? Det skjedde helt plutselig og så fort. 
 

Kan den komme tilbake?

Det eneste nye jeg har gjort er å ta B12-tilskudd (1000 mcg). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min gjetning:

Den har vel trukket seg sammen fordi du fikk litt angst. Klitoris blir mer eller mindre erigert, omtrent som en penis.

Den kan ikke bare forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa24 skrev (45 minutter siden):

Hei,

Jeg opplevde at klitoris plutselig bare forsvant. Da jeg skulle masturbere opplevde jeg at det var mindre sensitivitet i klitorishodet. Så prøvde jeg å stimulere mer ved å trykke på skaftet også.

Så opplevde jeg at klitoris rett og slett forsvant. Akkurat som om den sank inn i vagina/bekkenet. Nå er den nesten helt vekke, og jeg kan ikke se/kjenne klitorishodet! 
 

Hva er det som har skjedd? Det skjedde helt plutselig og så fort. 
 

Kan den komme tilbake?

Det eneste nye jeg har gjort er å ta B12-tilskudd (1000 mcg). 

Klitoris er en liten luring som kan gjemme seg bort, men om du blir seksuelt opphisset, erigeres den og blir hard og tydelig igjen. Helt normalt at den kan bli myk og nesten ikke kjennes. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa24 skrev (1 time siden):

mindre sensitivitet i klitorishodet. Så prøvde jeg å stimulere mer ved å trykke på skaftet også.

Som de andre sier, du kan nok slappe helt av. Klitoris forsvinner ikke men følsomheten kan variere noe.

Jeg ble mest nysgjerrig på hva du mener med skaftet? Det har jeg aldri hørt brukt på en kvinnekropp før. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 minutter siden):

Som de andre sier, du kan nok slappe helt av. Klitoris forsvinner ikke men følsomheten kan variere noe.

Jeg ble mest nysgjerrig på hva du mener med skaftet? Det har jeg aldri hørt brukt på en kvinnekropp før. 

Klitoris har en lite skaft, ser egentlig ut som bitteliten penis faktisk. :) Men den er godt gjemt mellom hudfolder og fettvev så den er ikke så synlig som en penis, men mange ganger mer følsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Klitoris har en lite skaft, ser egentlig ut som bitteliten penis faktisk. :) Men den er godt gjemt mellom hudfolder og fettvev så den er ikke så synlig som en penis, men mange ganger mer følsom.

Jeg kjenner kvinnekroppens innretning, det var ikke det jeg etterspurte😉 men har aldri hørt begrepet brukt om kvinnens kjønnsorgan. Jeg syns ikke det beskriver noe på bedre vis, så det blir ikke tatt i bruk fra nå av heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (2 timer siden):

Min gjetning:

Den har vel trukket seg sammen fordi du fikk litt angst. Klitoris blir mer eller mindre erigert, omtrent som en penis.

Den kan ikke bare forsvinne.

Kan ikke se den lenger eller kjenne den. Har nesten ingen følelse der lenger! Kan den trekke seg så mye sammen? Har ikke opplevd dette før.

Har også en sviende/brennende følelse ved skjedeåpningen og en tyngde/trykkfølelse

Har skremt meg selv og er redd det er atrofi! Kan deg skje så fort? 

Klarer ikke kjenne den lenger. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Klitoris er en liten luring som kan gjemme seg bort, men om du blir seksuelt opphisset, erigeres den og blir hard og tydelig igjen. Helt normalt at den kan bli myk og nesten ikke kjennes. :) 

Jeg prøver å stimulere den, men opplever ingen ting. Det er så lite følelse. Den har aldri forsvunnet slik før.

Kommer den tilbake av seg selv når jeg får mindre angst?  

Har fått en fysisk følelse av at noe mangler. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 time siden):

Som de andre sier, du kan nok slappe helt av. Klitoris forsvinner ikke men følsomheten kan variere noe.

Jeg ble mest nysgjerrig på hva du mener med skaftet? Det har jeg aldri hørt brukt på en kvinnekropp før. 

Opplever at klitoris forsvant fordi jeg ikke kan kjenne den og finne den når jeg leter. Den er også ekstremt lite følsom. Opplever ingen ting når jeg prøver å stimulere området.

Skaftet er det jeg kaller det som kjennes som en sene over klitoris. Denne minket i størrelse! 
 

Men klitoris kan plutselig bli mindre følsom og hjemme seg litt bort? 

Har som nevnt også problemer smerter i underlivet. Ved skjedeåpningen og oppover mot klitoris. 

Har til tider før hatt stikkende smerter også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa24 skrev (2 minutter siden):

Jeg prøver å stimulere den, men opplever ingen ting. Det er så lite følelse. Den har aldri forsvunnet slik før.

Kommer den tilbake av seg selv når jeg får mindre angst?  

Har fått en fysisk følelse av at noe mangler. 

Går du på angstdempende eller noe? Det kan kanskje gi slike bivirkninger. Ellers er jo prestasjonsangst velkjent, vil tro det kan gi seg like utslag hos kvinner som hos menn, med manglende erigering? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Går du på angstdempende eller noe? Det kan kanskje gi slike bivirkninger. Ellers er jo prestasjonsangst velkjent, vil tro det kan gi seg like utslag hos kvinner som hos menn, med manglende erigering? 

Går ikke på noe nå, har gått på tidligere. Hadde ikke slike problemer da. 
 

Så du tror ikke det er atrofi av klitoris? Siden jeg føler den er vekke og ikke finner den, det er lite følelse og ikke klarer å stimulere? 
 

Kunne kjenne noe før når jeg trykket på magen. Det er vekke nå.

det eneste nye jeg har gjort er å ta B12 tabletter 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa24 skrev (4 minutter siden):

Går ikke på noe nå, har gått på tidligere. Hadde ikke slike problemer da. 
 

Så du tror ikke det er atrofi av klitoris? Siden jeg føler den er vekke og ikke finner den, det er lite følelse og ikke klarer å stimulere? 
 

Kunne kjenne noe før når jeg trykket på magen. Det er vekke nå.

det eneste nye jeg har gjort er å ta B12 tabletter 

Prøv å ta det helt rolig en stund og ikke bli opphengt i det, om du ikke får tilbake følelsen i klitoris bør du kontakte legen din eller en gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (8 minutter siden):

Prøv å ta det helt rolig en stund og ikke bli opphengt i det, om du ikke får tilbake følelsen i klitoris bør du kontakte legen din eller en gynekolog.

Har sånn nummen/brennende smerte og trykk i underlivet. Er det normalt? Brer seg fra skjeden og opp dit klitorishodet egentlig er 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofa24 skrev (5 minutter siden):

Har sånn nummen/brennende smerte og trykk i underlivet. Er det normalt? Brer seg fra skjeden og opp dit klitorishodet egentlig er 

Aner ikke, ta kontakt med lege eller gynekolog om du er engstelig eller noe. Brennende smerter og trykk i underlivet høres ikke normalt ut synes jeg, men jeg er ikke helsepersonell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa24 skrev (36 minutter siden):

Kan ikke se den lenger eller kjenne den. Har nesten ingen følelse der lenger! Kan den trekke seg så mye sammen? Har ikke opplevd dette før.

Har også en sviende/brennende følelse ved skjedeåpningen og en tyngde/trykkfølelse

Har skremt meg selv og er redd det er atrofi! Kan deg skje så fort? 

Klarer ikke kjenne den lenger. 
 

 

Har du en historie med helseangst?

Det høres ut som du skremmer opp deg selv her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (1 time siden):

Har du en historie med helseangst?

Det høres ut som du skremmer opp deg selv her.

Har helseangst og OCD ja! 
 

kan det være noe permanent? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa24 skrev (3 timer siden):

Har helseangst og OCD ja! 
 

kan det være noe permanent? 

Jeg er ikke bekymret for underlivet ditt i det hele tatt må jeg si.

Hvis du blir alvorlig plaget av angst og bekymring synes jeg du kan snakke med lege. (Jeg er ikke lege, bare for å være klar på det)

Hvilke råd har du fått av behandler før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...