AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 Skrevet 27. juli 2022 Jeg går nå på Solian i tablettform pga den skal ha minst bivirkninger og har i en god stund nå slitt med at det ikke går automatisk å ta medisinen hver eneste dag, det føles som en avgjørelse som må tas hver bidige dag, så jeg har kommet frem på egenhånd med en tanke om å gå over til depot for å slippe det. Nå står jeg uten behandler og får ikke samtale med behandler før i september, i mellomtiden får jeg telefon fra forskjellige psykologer fra dps. Hvordan går jeg frem om ønske om bytting til depot, og hvem vil eventuelt sette det på meg? Jeg mener å ha hørt at det ikke finnes solian i depotform, så hva er alternativene? Anonymkode: 0b7b9...5ff 0 Siter
kupton Skrevet 27. juli 2022 Skrevet 27. juli 2022 Xeplion er mest naturlige depot. Lege må bestemme det. Sykepleier setter det. Depot er det mest fornuftige du kan velge 😀 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 Skrevet 27. juli 2022 Bestille time hos fastlegen? Anonymkode: c534f...434 0 Siter
kupton Skrevet 27. juli 2022 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bestille time hos fastlegen? Anonymkode: c534f...434 Ja. Eller nevner det for de på DPS og høre om de kan ordne det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.