Gå til innhold

Er det merkelig av meg å si til psykologen at jeg kjenner meg igjen i psykose?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Føler det er liksom en diagnose eller symptom man ikke kan ta opp selv. Kanskje fordi man ofte hører at hvis man tror det selv så e rman ikke psykotisk. 

Jeg var hos psykologen idag og nevnte altså dette. Han har nevnt det for meg tidligere altså men vi har ikke snakket mye om det det ble bare nevnt, men nå føler jeg meg dum for jeg nevnte et problem jeg har og spurte hvorfor jeg har det problemet og da sa jeg at jeg hadde gogolet og lest at det problemet ofte står på Google at kan skyldes psykose

Og det jeg egentlig lurer på er det noen andre som også er spurt behandleren om de har psykose eller om et symptom skyldes psykose? 

Anonymkode: f9f16...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
kupton skrev (1 time siden):

Det er ingenting som er merkelig å ta opp med behandler 😀

Er redd han tenker jeg er oppmerksomhetsyk og ønsker å få psykosediagnose.. 

Anonymkode: f9f16...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er redd han tenker jeg er oppmerksomhetsyk og ønsker å få psykosediagnose.. 

Anonymkode: f9f16...ec5

Hvorfor tror du han vil tenke sånn? 

Jeg har tatt opp ting i den retningen som har bekymret meg uten at jeg har blitt beskyldt for noe slikt. For min del var det bekymring over at jeg føler noe har skjedd med hjernen min, blir lett paranoid, lett tilbaketrukket osv. Så jeg spurte om jeg holder på å bli dårlig på den måten. Men det trodde hun ikke. Hun skjønte jo at jeg spurte pga bekymring. 

Pluss at din behandler vil jo sette pris på at du forteller om dine symptomer. Slik kan han best hjelpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Her var det lite liv

Anonymkode: f9f16...ec5

Det er det når kupton ikke er her. Vent til han kommer så skal du se det blir mye liv igjen!

Anonymkode: f91e5...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er det når kupton ikke er her. Vent til han kommer så skal du se det blir mye liv igjen!

Anonymkode: f91e5...083

Kupton er jo her han. Merkelig kommentar.

Anonymkode: 0cb08...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...