Gå til innhold

Dolly porsjonspizza - nok for 2??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tror dere én Dolly Dimple’s porsjonspizza på deling vil være nok for 2 småspiste damer? (Spiser vanligvis 2 «standard» pizzastykker hver)

Leeeenge siden jeg har bestilt pizza😅

Anonymkode: 3a7f9...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Tror dere én Dolly Dimple’s porsjonspizza på deling vil være nok for 2 småspiste damer? (Spiser vanligvis 2 «standard» pizzastykker hver)

Leeeenge siden jeg har bestilt pizza😅

Anonymkode: 3a7f9...be5

Hvor stor er den da? Høres lite ut til å dele på 2 om det kalles porsjonspizza... Men jeg er et matvrak da. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Tror dere én Dolly Dimple’s porsjonspizza på deling vil være nok for 2 småspiste damer? (Spiser vanligvis 2 «standard» pizzastykker hver)

Leeeenge siden jeg har bestilt pizza😅

Anonymkode: 3a7f9...be5

Er dere småspiste og supplerer med salat eller svisker burde det hollde.

Anonymkode: 83bfd...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (14 minutter siden):

Hvor stor er den da? Høres lite ut til å dele på 2 om det kalles porsjonspizza... Men jeg er et matvrak da. ;) 

Det står ikke på nettet hvor stor den er. Jeg har tidligere kjøpt stor pizza som var passe for 3 pers., men det er garantert altfor mye for oss. Men bedre å få rester enn å ikke bli mett, så klart. Jeg får evt. ringe og spørre, eller så går jeg bare for en stor.

Anonymkode: 3a7f9...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dere småspiste og supplerer med salat eller svisker burde det hollde.

Anonymkode: 83bfd...cda

Svisker??😆

Anonymkode: 3a7f9...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det står ikke på nettet hvor stor den er. Jeg har tidligere kjøpt stor pizza som var passe for 3 pers., men det er garantert altfor mye for oss. Men bedre å få rester enn å ikke bli mett, så klart. Jeg får evt. ringe og spørre, eller så går jeg bare for en stor.

Anonymkode: 3a7f9...be5

Hvorfor ikke 2 porsjonspizzaer? En er jo tydeligvis beregnet på en person. Jeg bestilte en gang en sånn liten porsjonspizza fra Pizzabakeren, det var i alle fall IKKE noe å dele på to... Var kanpt nok en munnfull til en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke 2 porsjonspizzaer? En er jo tydeligvis beregnet på en person. Jeg bestilte en gang en sånn liten porsjonspizza fra Pizzabakeren, det var i alle fall IKKE noe å dele på to... Var kanpt nok en munnfull til en!

Blir 60 kr dyrere, så da kjøper jeg heller én stor. 

Anonymkode: 3a7f9...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blir 60 kr dyrere, så da kjøper jeg heller én stor. 

Anonymkode: 3a7f9...be5

Restene kan du jo ha til middag i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Restene kan du jo ha til middag i morgen. :)

Sant det😋

Anonymkode: 3a7f9...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser pizzastykkene som er til overs. Varmer den opp 200grader 10min. Så er det hurtigmiddag en gang jeg har behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.7.2022 den 20.24):

Tror dere én Dolly Dimple’s porsjonspizza på deling vil være nok for 2 småspiste damer? (Spiser vanligvis 2 «standard» pizzastykker hver)

Leeeenge siden jeg har bestilt pizza😅

Anonymkode: 3a7f9...be5

Spør Dolly Dimple’s istedenfor dol.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (12 timer siden):

Spør Dolly Dimple’s istedenfor dol.

Tja - det er jeg jammen ikke sikker på at er et godt råd. Større sjanse for at folk på dol vil foreslå en på deling enn de på Dolly Dimple's;-) 

Forøvrig blandet jeg meg bare inn i tråden fordi jeg var lurte på hvordan denne tråden kunne forbli levende i flere dager. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/29/2022 at 9:25 PM, AnonymBruker said:

Svisker??😆

Anonymkode: 3a7f9...be5

Svisker med varm vaniljesaus og pisket krem metter godt.

Anonymkode: e72c7...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frosken skrev (18 timer siden):

Tja - det er jeg jammen ikke sikker på at er et godt råd. Større sjanse for at folk på dol vil foreslå en på deling enn de på Dolly Dimple's;-) 

Forøvrig blandet jeg meg bare inn i tråden fordi jeg var lurte på hvordan denne tråden kunne forbli levende i flere dager. 

Jeg ville nok verken spurt dol eller DD om hvor mange jeg trenger, men om omkretsen. Jeg er en småspist rakker som en forsynt etter en halv Dr Oetker når jeg en sjelden gang spiser det 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (18 minutter siden):

Jeg ville nok verken spurt dol eller DD om hvor mange jeg trenger, men om omkretsen. Jeg er en småspist rakker som en forsynt etter en halv Dr Oetker når jeg en sjelden gang spiser det 😉

Men omkretsen er ikke så interessant om du sammenligner f-eks.  Dr Oetker og tykke pizzaer som  pizzaer som Peppes. Vekt er kanskje mer presist 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (18 minutter siden):

Men omkretsen er ikke så interessant om du sammenligner f-eks.  Dr Oetker og tykke pizzaer som  pizzaer som Peppes. Vekt er kanskje mer presist 🤪

Nja, jeg er nok ikke helt på lag med deg der. Jeg vet jo litt hva de ulike tilbyr av tykkelse og type bunn (evt kan lese meg til det på nett) så for meg sier 25 cm mye mer enn 1 kg når det kommer til pizza. Med kjøtt eller fisk er det motsatt for meg, der vet man litt intuitivt hva 200 gram er, selv om 1 kg av det ene (feks indrefilet) ikke tilsvarer 1 kg av noe annet (feks fårikålkjøtt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg trodde Dolly dimples var lagt ned for flere år siden ? 

Anonymkode: da1fa...ba9

Dolly Dimples 

Her ser du hvor de ulike befinner seg som fremdeles er i drift. Og de som er permanent stengt. 

Anonymkode: 9cc49...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 18.02):

Jeg trodde Dolly dimples var lagt ned for flere år siden ? 

Anonymkode: da1fa...ba9

TS her: finnes fortsatt flere steder, se https://dolly.no/

 

 

 

Anonymkode: 3a7f9...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (På 1.8.2022 den 23.24):

Tja - det er jeg jammen ikke sikker på at er et godt råd. Større sjanse for at folk på dol vil foreslå en på deling enn de på Dolly Dimple's;-) 

Det var nettopp min tanke også, takk for støtten😉

frosken skrev (På 1.8.2022 den 23.24):

Forøvrig blandet jeg meg bare inn i tråden fordi jeg var lurte på hvordan denne tråden kunne forbli levende i flere dager. 

 

Hah, så pizza er liksom ikke viktig nok for dette forum?!😜

Anonymkode: 3a7f9...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...