Gå til innhold

Vise journalnotater fra barndommen til psykologen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det innafor? 

Har du gjort det? 

Mener selvsagt kun å vise notater fra ting jeg lurer på eller tenker kan være relevant, men på den andre siden så er jeg 24år og mer enn voksen for lenge siden så vet ikke om det er teit? 

Anonymkode: 2f94f...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg hadde gitt en muntlig overlevering og så spurt om vedkommende ønsker å lese. Om det er noe du synes er viktig at behandler vet så forteller du det. I terapi er alt du synes er viktig viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fru2020 skrev (2 timer siden):

Jeg tror jeg hadde gitt en muntlig overlevering og så spurt om vedkommende ønsker å lese. Om det er noe du synes er viktig at behandler vet så forteller du det. I terapi er alt du synes er viktig viktig.

Hvorfor muntlig? Er det ikke bedre at hen leser det selv? Har selvfølgelig tusja ut de setningene jeg tenkte var relevant

Anonymkode: 2f94f...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor muntlig? Er det ikke bedre at hen leser det selv? Har selvfølgelig tusja ut de setningene jeg tenkte var relevant

Anonymkode: 2f94f...cc9

Når jeg har byttet behandler har de aldri lest gjennom journalen min. Da har de fått muntlig overlevering fra meg og tidligere behandler. 

Grunnen til at jeg tenkte muntlig var at det ikke er sikkert at ny behandler har ressurser til å lese gjennom en hel journal, men det kommer jo helt an på hvor lang den er.

Hvis det er epikrisen så er jo den lettlest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...