Gå til innhold

Kraftig blødning etter konisering


Ilenia

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg ble operert (konisering) for nøyaktig ei uke siden. De første 4 dagene etter operasjonen var jeg i ganske bra form og blødde såvidt. Nå skal det nevnes at jeg forventet også mensen kort tid etter operasjonen, så jeg er litt forvirret, men har ikke blød sånn av menstruasjon før, så lurer på om det kan skyldes begge årsakene. Det er kraftig friskt rødt blod, og en del koagulert blod også. Ingen smerte. Dette har oppstått 3 dager etter menstruasjonen kom, burde jeg kontakte min fastlege, eller sykehuset? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ilenia skrev (7 timer siden):

Hei, 

Jeg ble operert (konisering) for nøyaktig ei uke siden. De første 4 dagene etter operasjonen var jeg i ganske bra form og blødde såvidt. Nå skal det nevnes at jeg forventet også mensen kort tid etter operasjonen, så jeg er litt forvirret, men har ikke blød sånn av menstruasjon før, så lurer på om det kan skyldes begge årsakene. Det er kraftig friskt rødt blod, og en del koagulert blod også. Ingen smerte. Dette har oppstått 3 dager etter menstruasjonen kom, burde jeg kontakte min fastlege, eller sykehuset? 

Hvis du er engstelig og usikker eller har store smerter så kontakt sykehuset der du ble behandlet. :) Det er ingen gynekolog som svarer her inne lengre dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...