Gå til innhold

Fortvilet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har det kronisk vanskelig hele tiden. Går på medisiner og 7 sobril 10 mg får jeg i uka. Angst er hovedsymptomet men er også veldig nedstemt. Livet er grått og trist. Jeg er så og si imvalidert av angst. Nå sier legen jeg skal trappe ned sobril. Jeg er redd for at livskvaliteten blir emda verre enn den allerede er. 

Noen råd? Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 7ec89...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen råd? Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 7ec89...6fc

Kanskje spurt om et AD og evt et AP? Det kan du gå på fast, hvis ikke de gir deg uheldige bivirkninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (1 time siden):

Kanskje spurt om et AD og evt et AP? Det kan du gå på fast, hvis ikke de gir deg uheldige bivirkninger. 

Jeg går på begge fra før fast, men det tar ikke de fæle panikkanfallene. Vurderer å skifte lege.

Anonymkode: 7ec89...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...