Gå til innhold

Kan en plutselig få allergisk sjokk av en medisin en har brukt i 2 måneder Kupton?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja jeg sliter med helseangst og mye annet, men bare lurer på dette. Eller er det bare de første gangene en har begynt på ny medisin en kan på allergisk sjokk? 

Anonymkode: a009d...246

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Allergisk sjokk er veldig veldig lite sannsynlig. En kan få andre bivirkninger selv om det ikke er vanlig.

Anonymkode: c41e7...d08

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Allergisk sjokk er veldig veldig lite sannsynlig. En kan få andre bivirkninger selv om det ikke er vanlig.

Anonymkode: c41e7...d08

Jeg bruker saxenda og trapper opp på den, så får jeg litt bivirkninger av den, som mage og ubehag. Og da er jeg redd for at jeg plutselig skal på allergisk sjokk og Kupton. 

Anonymkode: a009d...246

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...