Gå til innhold

Serie 12 gammel gutt


Fru2020

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vhanja skrev (14 timer siden):

Vet ikke om den kanskje blir for skummel, men hva med Stranger Things?

Den er jo veldig populær, er den ikke? Jeg får lese meg opp på den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (16 timer siden):

Jeg har lyst til å se en serie sammen med sønnen min og lurer på om noen har noen gode tips?

Hva med å leie disney plus en mnds tid? Der er det mange serien myntet på mindre barn ser jeg. Det koster bare 89 i mnd mener jeg ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (16 timer siden):

Jeg har lyst til å se en serie sammen med sønnen min og lurer på om noen har noen gode tips?

Låne Hobbiten- og Ringenes Herre-filmene på biblioteket og se dem sammen? De har 11-årsgrense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Fru2020 skrev (17 timer siden):

Jeg har lyst til å se en serie sammen med sønnen min og lurer på om noen har noen gode tips?

Spørs jo veldig veldig hvilke intersser han har. Min 13 jar sett den nye Minion filmen.  Og av hva vi har sett sammen: Monsen på villspor. Min datter, men det er kanskje annerledes har likt å se 113(sammen. Og noen av episodene har hun ikke fått se.) Og "over grensen"

Anonymkode: 2e782...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
Fru2020 skrev (17 timer siden):

Jeg har lyst til å se en serie sammen med sønnen min og lurer på om noen har noen gode tips?

Hva er han interessert i? Min 12-åring har en del interesser som er mer i tråd med pappan sine 😂 men noen ting (serier/filmer) kan vi to se sammen. Vi har sett serien Atlantic Crossing, og enkelte andre filmer satt i/rundt 2.verdenskrig, for det synes han er spennende. Av litt «lettere» humor, så sjekk ut Ghosts på TV2 😂 den er skikkelig festlig! Og morsom for både «liten» og stor, korte episoder på 20 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Keep them coming 👍

Sønnen min liker marvelfilmer, den siste uken har vi sett Men in black filmene og Godzilla. 

Basically alt jeg ikke liker😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han vil like Loki-serien, da? Jeg liker heller ikke Marvel noe særlig, men Loki er underholdende. Morsom og interessant karakter.

Endret av Vhanja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
Fru2020 skrev (11 minutter siden):

Takk for tips. Keep them coming 👍

Sønnen min liker marvelfilmer, den siste uken har vi sett Men in black filmene og Godzilla. 

Basically alt jeg ikke liker😂

Off ja, av og til er det å gjøre ting en virkelig ikke liker - bare for å møte ungene der de er - en viktig foreldreoppgave😂 Glad jeg er ferdig med Lego-årene, men vet ikke om gaming/YouTubere-perioden er så mye bedre.. 🤪(derfor leter jeg ofte etter ting jeg kan synes er kjekt selv samtidig som jeg tror en av dem vil like det, for da blir det så mye kjekkere for alle, og jeg kan si nei til en del andre ting med god samvittighet.. 😇). 
 

Vurderer å foreslå serien Raising Dion (Netflix) for min, den ser litt kjekk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøtteknotten skrev (2 timer siden):

Off ja, av og til er det å gjøre ting en virkelig ikke liker - bare for å møte ungene der de er - en viktig foreldreoppgave😂 Glad jeg er ferdig med Lego-årene, men vet ikke om gaming/YouTubere-perioden er så mye bedre.. 🤪(derfor leter jeg ofte etter ting jeg kan synes er kjekt selv samtidig som jeg tror en av dem vil like det, for da blir det så mye kjekkere for alle, og jeg kan si nei til en del andre ting med god samvittighet.. 😇). 
 

Vurderer å foreslå serien Raising Dion (Netflix) for min, den ser litt kjekk ut.

Jeg har sett min dose av Hanna Montana og de seriene der fra rundt 2010 for å si det sånn... 🙄😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg har sett min dose av Hanna Montana og de seriene der fra rundt 2010 for å si det sånn... 🙄😂

Det er jammen fint at ingen alder/interesse/periode/fase varer for alltid! 😅 Men må innrømme at det er hakket mer utfordrende å prøve å følge med/forstå når noen av gutta prøver å engasjert fortelle om et spill feks, enn å se en kjedelig serie. De snakker et språk jeg ikke forstår 😂 Men jeg forstår ut fra tonefall (stort sett) når det kan passe med en «ååå…kult!» eller «wow, ja, det var mye». Så lenge det ikke kommer kontrollspørsmål 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...