Gå til innhold

Ekte eller angstfremkallet hodepine etter fall


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bekymrer meg, men vil heller ikke ringe legevakt unødvendig heller.

Jeg fallt. Fra høyde der bena ikke var langt over bakken,  men landet slett ikke på bena men på ryggen og hode. Jeg vet jeg har vondt i nakken. Og slått nedre del av ryggen og en albue. Det er greit..Men hodet..Vondt i hodet like etterpå   men det gikk over når jeg holdt på med noe som krevde min fulle konsentrasjon, så det var sikkert bare psykisk. 

Noen timer etterpå har jeg hodepine. Tror jeg, men kan ikke sikkert vite om det er psykisk. Synes det økte når jeg nå gjorde litt husarbeid.Er nok litt virkelig,  men kanskje engstelse forsterker det. Jeg leser om blødninger mellom hjernehinnene, og noen kan gi symptomer først en stund etter.

Jeg husker hva som skjedde både  før og etter. Besvimte nok ikke. Ble redd og bad barnet mitt ringe 113 hvis jeg skulle besvime.

Er alene, så er ikke bare å få noen til å sjekke om jeg kan vekkes natt. Da må noen ringe meg, men det vil jo forstyrre dennes nattesøvn. 

Burde jeg ikke ligge flatt?

Kan noen si at dette ikke er noe å bekymre meg over? 

Anonymkode: c8f59...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei, hvordan går det med deg? 

Anonymkode: aa8ea...103

Takk som spør. Det går bedre. Turte å ta smertestillende i dag.Turte ikke i går i frykt for å kamuflere skumle symptomer. Vondt i hodet når jeg rister på hodet (for å si "nei", eller for å slenge håret bort fra ansiktet). Ellers ikke. Jeg tenker litt mindre på det. Eller tenker at så lenge jeg ikke får mer vondt igjen eller blir kvalm,  så er det greit. Jeg fann en sånn chat-/nettlege som jeg "snakket " med, og ble ganske beroliget.

Anonymkode: c8f59...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...