Gå til innhold

Hva førte til at du ble beltelagt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva førte til at du ble beltelagt?  Regner med det ikke finnes noe statestikk på dette så tenkte bare det ville vert 'interessant' (om man kan bruke det ordet?) å høre her hvilke grunner, om det er noen her som vil fortelle hadde jeg satt pris på det. 

Selv har jeg vært beltelagt en gang ettersom jeg slo og sparket personal da de forsøkte ta fra meg en gjenstand jeg kunne skade meg selv med. Det er absolutt så langt fra slik jeg er til vanlig du kan komme, så jeg aner ikke hvorfor det ble sånn. Husker ingenting fra hendelsen, ble bare fortalt om det i ettertid.

Anonymkode: 122a7...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er usikker. Alt jeg husker er kaos og holding som videre førte til beltelegging. Jeg var i full panikkmodus og veldig syk da. Jeg var ikke truende ovenfor personal, men tror jeg prøvde å komme meg ut i forbindelse med tvangsinnleggelse også eskalerte situasjonen da de holdt meg fast. En tredje gang var det noen som ropte at de skulle slippe meg og da flyktet jeg bare inn I et hjørne. 

Er flere år siden nå og har aldri vært i nærheten av å bli beltelagt siden. Jeg var helt ute av kontroll den sommeren der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...