AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 Skrevet 14. august 2022 Jeg sliter mye med stress og nerver. Er nok pga jeg har hatt noen vanskelige belastende hendelser i familien. Jeg sliter også med redsel for å gjøre feil på jobben. Redsel over hva andre måtte tenke og mene om meg og mine avgjørelser, og angst for å miste kontroll. Har tatt det med legen, men han bryr seg ikke med det. Så jeg forsøker å gripe tak i dette selv slik at jeg får det bedre. Noen som har forsøkt selvhjelps- lydbøker foreks ? Jeg hørte utdrag fra det og så video med wilhelmsen. Det hjalp meg litt i hverdagen og lurer nå på å høre litt på slike lydbøker når jeg har behov for det. Høres sikkert ut som en "nervebunt "av en person, men jeg ønsker bare å få et bedre liv og takle psykisk stress og tanker bedre Anonymkode: 290f4...165 0 Siter
frosken Skrevet 14. august 2022 Skrevet 14. august 2022 Det finnes mye tilgjengelig som kan fungere som god selvhjelp. Kanskje du finner noe nyttig her: Lev - helsenorge.no 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 Skrevet 15. august 2022 frosken skrev (22 timer siden): Det finnes mye tilgjengelig som kan fungere som god selvhjelp. Kanskje du finner noe nyttig her: Lev - helsenorge.no Bedre å finne gratis info istedet for å måtte betale masse penger. Takk for tipset 🥰 Anonymkode: 290f4...165 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.