Gå til innhold

Hårprodukter.


Fru2020

Anbefalte innlegg

Ok. Jeg har virkelig ikke peiling. Har egentlig aldri brukt hårprodukter.

Nå er det slik at jeg sparer til langt hår og frisyren ser virkelig fæl ut. Håret mitt har fall og det krøller seg rundt hodet. Ikke fint i det hele tatt.

Når jeg har vasket håret og det er blødt grer jeg det bak ørene og alt er stritt. Det ser mye bedre ut.

Hvilket produkt skal jeg bruke for at håret skal holde seg stritt og på plass bak ørene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

La det tørke bakover, så at du grer bak er jo bra. Men mulig du har hår som vokser «frem». Går du med mye bøyd hode? Det kan ha en påvirkning også. Har selv litt sånn hår som har lett for å legge som foran skuldrene og ikke holde seg bak, men setter i ei klype etter dusj nå og lar det tørke bakover. I tillegg så klipper jeg det opp slik at det ikke blir så tungt alle steder, særlig rundt ørene. 
 

Evt kan du bruke sprayen til Björn Axen, det er en blå flaske og heter «dry spray» e.l. Har den selv og bruker den dersom jeg har «bad hair day» når håret ikke vil ligge bak. Det jeg liker med den er at den ikke gjør håret seigt slik som mange «hold» sprayer gjør. Men denne gjør håret veldig flokete, så viktig at du er børstet først og børster litt lett over når du har sprayet den i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke rettetang. Men alternativt, jeg bruker også et produkt for utstrekning av krøllete hår. Det gir mer stritt hår. Jeg er ikke hjemme nå, men kan gi deg navn på produktet senere. Da føner man håret ut, og det gjør en forskjell med det produktet i håret.  Men, jeg kan gi deg navn på noen produkter også senere som samler og får frem krøllene på en fin måte, så du kanskje får lyst å knipe opp krøller i håret så de ikke bare kruser seg rundt skallen. Hvordan du styler krøllene kan ha alt å si. Kanskje du får lyst å variere? For å ta vare på håret hvis du varmebehandler det bør du bruke en varmebeskyttende  krem av et eller annet slag. Særlig om du prøver å spare. Kerastase lincroyable blowdry bruker jeg. Noen pump i vått hår før du føner eller bruker rettetang. ( Blush eller lyko har til 255 kr.) varer lenge. Skal du spare håret  ville jeg også investert i en shampoo og balsam som passer håret ditt og gir god pleie. Personlig får jeg mer pleie av de litt dyrere produktene enn de en kjøper på kolonialen. Men blivakker  har store flasker en kan ha i en evighet, og da blir ikke det så dyrt egentlig. 

Anonymkode: 1c5df...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...