Gå til innhold

Ville du ha smurt deg inn med vagina sekret for å tiltrekke deg en partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gamlinger burde ikke snakke sånn 

Anonymkode: 1ec28...348

Men her på DOL snakker jo alle med alle, uansett alder? Jeg snakker ikke sånn i en seriøs samtale om noens sexliv. Men for å få fram det autokorrektur-poenget var det jo helt nødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

laban skrev (5 minutter siden):

Men her på DOL snakker jo alle med alle, uansett alder? Jeg snakker ikke sånn i en seriøs samtale om noens sexliv. Men for å få fram det autokorrektur-poenget var det jo helt nødvendig. 

Okei beklager jeg misforstod. 

Anonymkode: 1ec28...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oger skrev (6 minutter siden):

Æsj jeg sier bare æsj. Vaginaer lukter forskjellig   Fra nesten ingenting til bedervende reker.

 

Reker i lake?

Anonymkode: 1ec28...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Reker i lake?

Anonymkode: 1ec28...348

Ja fra mild til det som være er. Jeg støtte på ei som luktet forferdelig. Måtte finne på en unnskyldning da gitt. På hvorfor jeg plutselig ikke ville eller kunne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Gamlinger burde ikke snakke sånn 

Anonymkode: 1ec28...348

Så gammeldags (og forsåvidt uhøflig) du framstår i denne tråden.  

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (42 minutter siden):

Så gammeldags (og forsåvidt uhøflig) du framstår i denne tråden.  

Beklaget fikk du ikke med deg det?

Anonymkode: 1ec28...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge mine litteraturstudier (wikipedia😛) finnes det ikke noe solid vitenskap bak dette.

Det er veldig lett å tenke at mennesker blir tiltrukket av feromoner siden dyr blir det, men det finnes ingen gode, fagfellevurderte studier som bekrefter det.

Nå jeg jeg gjort noen personlige forsøk de siste 35 årene som går ut på å snuse rundt på folk. Kvinner lukter helt naturlig godt, men det gjelder huden, håret etc. Man må ikke inn i kroppen for å finne godlukt.

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (27 minutter siden):

Kvinner lukter helt naturlig godt, men det gjelder huden, håret etc. Man må ikke inn i kroppen for å finne godlukt.

Det er jo fordi de fleste kvinner bruker hudkremer og hårpleieprodukter tilsatt litt parfyme. Deres naturlige lukt er nok like grim som hos menn når de f.eks ikke har dusjet på en stund eller har svettet mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (16 minutter siden):

Det er jo fordi de fleste kvinner bruker hudkremer og hårpleieprodukter tilsatt litt parfyme. Deres naturlige lukt er nok like grim som hos menn når de f.eks ikke har dusjet på en stund eller har svettet mye. 

Jeg tror ikke parfymerte produkter er hovedforklaringen her jeg. I likhet med @Grendel tror jeg vi ubevisst tiltrekkes av de vi liker lukten av, og at folk lukter forskjellig også uten kremer er det ingen tvil om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (52 minutter siden):

Jeg tror ikke parfymerte produkter er hovedforklaringen her jeg. I likhet med @Grendel tror jeg vi ubevisst tiltrekkes av de vi liker lukten av, og at folk lukter forskjellig også uten kremer er det ingen tvil om. 

Jeg var bare uenig i utsagnet hans om at kvinner (som gruppe) lukter naturlig godt. Det stemmer jo ikke mer på kvinner enn på menn. Uten parfymerte produkter har begge kjønn sin egen naturlige kroppslukt, noen lukter naturlig godt, andre ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...