Gå til innhold

Kupton/ Alimemazin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger 30 mg Almemazin/vallergan for å få sove. Helt til nå har jeg hatt 10 mg Vallergan liggende som jeg har tatt med en 20 mg kapsel Alimemzin. Men er nå helt tom for 10 mg tabletter. Kan jeg ta to 20 mg? Altså 40 mg Alimemazin? Synes det er så dumt at Vallergan 10 mg har gått ut av produksjon..

Takknemlig for svar.

Anonymkode: d8cb6...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ISW skrev (20 minutter siden):

 

Takk for svar ISW. Men klarer ikke smaken av flytende Alimemazin. Spyr rett og slett av den, synes det smaker grusomt...

Anonymkode: d8cb6...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Takk for svar ISW. Men klarer ikke smaken av flytende Alimemazin. Spyr rett og slett av den, synes det smaker grusomt...

Anonymkode: d8cb6...849

Problemet er at det ikke er lov å gi konkrete råd om doser her. Men hvis du har brukt alimemazin lenge så tviler jeg på at du merker forskjell på 20, 30 og 40 mg. Jeg er nødt til å bare bruke antihistaminer for søvn ved behov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...