AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 Del Skrevet 18. august 2022 Når man hører om folk som er psykotiske eller har schizofreni så hører man alltid at de kun er syke i f. Eks 4 uker og så er de helt normale igjen og tilbake til jobb osv. Så hva feiler en som har vrangforestillinger, er paranoid hele tiden i flere år bare i litt forskjellig grader over de årene da? @kupton Anonymkode: 275e6...d83 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 18. august 2022 Del Skrevet 18. august 2022 Det er uvanlig for folk med schizofreni å være syke i 4 uker og så gå tilbake i jobb. Man kan ha en kortvarig psykose og så bli bra igjen, som kan vare noen uker. Sykdomsforløpet til hver enkelt varierer, noen med schizofreni må leve med sterke symptomer selv om de er medisinert, andre får dempet symptomer kraftig av medisiner. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 18. august 2022 Del Skrevet 18. august 2022 Schizofreni eller paranoid psykose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 Del Skrevet 18. august 2022 Jeg hadde stemmehøring 24/7 i 2 år. Det er nå 6 år siden stemmen forsvant, jeg har jobbet I 4 år etter det, selvfølgelig I mange år før det, og har vært medisinfri I et år. Så jeg regner meg helt frisk I dag. Anonymkode: 7881e...ddb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 Del Skrevet 18. august 2022 kupton skrev (1 time siden): Schizofreni eller paranoid psykose. Hvorfor ikke paranoid pf? Anonymkode: 275e6...d83 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 18. august 2022 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor ikke paranoid pf? Anonymkode: 275e6...d83 Fordi det står av vedkommende har psykotiske symptomer stort sett hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.