Gå til innhold

Hva kan man gjøre når man merker man blir verre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kan man gjøre, og hva gjør du, når man merker man blir verre? Tenker da på depresjon, negative tanker, destruktivitet, og alt det som hører med.

Jeg har fått med meg at å holde på rutiner er en viktig del av det. Men hva annet?

Anonymkode: ccbfb...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forsøker i tillegg til dette med rutiner, trening og slikt, å akseptere at det er tungt. Når jeg tenker jeg vil skade meg, så tenker jeg at nei, dette trenger jeg ikke flykte fra. Når jeg tenker at jeg er ensom, så tenker jeg at ja, sånn er livet mitt nå. Fordi hvis jeg ikke aksepterer at ting er som de er, så vil jeg hele tiden se etter måter å flykte vekk på. Og det er gjerne destruktivt.

Også prøver jeg å opprettholde litt kontakt med mamma for jeg har en tendens til å skyve hun vekk når jeg blir dårlig. Men jeg trenger jo å ha litt kontakt. 

Men det er vanskelig. Nå drikker jeg for mye for tiden. Nesten hver dag i 1,5 uke. Så jeg har hentet antabus på apoteket. 

Så kan jeg feks dra på biblioteket, på kafé etc. Bare for å se litt folk. I tillegg ringer jeg jo min behandler og prater med henne.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...