Gå til innhold

Tvangsinnlagt


Gjest Frøya Alilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble traumatiserte av det. Ble stukket ti rævva med beroligende. Skjønner ikke at det er lov en gang fyfaen!! 

Anonymkode: 1e4ac...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal dele av det, men det har vært ganske likt frivillige innleggelser bare at det har variert om jeg har hatt utgang alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten

Det føltes trygt å endelig bli tatt vare på. Jeg var psykotisk og visste ikke mitt eget beste. Det var deilig å bli skjermet på en måte når alt var kaos og jeg ikke viste forskjellen på virkelighet og fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (6 minutter siden):

Det føltes trygt å endelig bli tatt vare på. Jeg var psykotisk og visste ikke mitt eget beste. Det var deilig å bli skjermet på en måte når alt var kaos og jeg ikke viste forskjellen på virkelighet og fantasi.

Hva var det du trodde var virkelighet, men som egentlig var fantasi? Mener du da halliser eller andre ting? 

Anonymkode: 1e4ac...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva var det du trodde var virkelighet, men som egentlig var fantasi? Mener du da halliser eller andre ting? 

Anonymkode: 1e4ac...666

Jeg var helt sikker på at verden var et simulert dataprogram. Var stadig redd for at dette dataprogrammet skulle plutselig krasje. Og alt jeg elsket og visste om skulle forsvinne. Det var skumle greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun hatt kortvarige innleggelser, lengste var en uke. Jeg både syntes det var veldig vanskelig og godt på samme tid. Det var ikke det jeg ville være, jeg hadde planer om noe helt annet. Men så var det godt at noen tok over ansvaret og da at du får ikke bestemme deg for å gjøre det du vil gjøre. De tok avgjørelsen i all min ambivalens og kaos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved psykose er det fullstendig kaos og alle inntrykkene gjør at man klikker. Så da er det godt og få hjelp å bli skjermet på akuttpsykiatrisk. Så har fått hjelp. Blir satt på tvang selv om jeg ønsket hjelp selv..

Men en gang for 10 år siden var det for jævlig å være tvangsinnlagt. Ble beltelagt 

, ville ut og reise, men var manisk så ble nektet å bli skrevet ut. Kontrollkommisjorn hjalp ikke. Var for jævlig å være sperret inne. 
så ved psykose er det greit, ved mani er det ikke greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (7 minutter siden):

Ved psykose er det fullstendig kaos og alle inntrykkene gjør at man klikker. Så da er det godt og få hjelp å bli skjermet på akuttpsykiatrisk. Så har fått hjelp. Blir satt på tvang selv om jeg ønsket hjelp selv..

Men en gang for 10 år siden var det for jævlig å være tvangsinnlagt. Ble beltelagt 

, ville ut og reise, men var manisk så ble nektet å bli skrevet ut. Kontrollkommisjorn hjalp ikke. Var for jævlig å være sperret inne. 
så ved psykose er det greit, ved mani er det ikke greit. 

Har man ikke psykose når man har mani da?

Anonymkode: a8613...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...