AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 Og så fall hva var grunnen? Jeg opplevde det en gang behandler ikke følte hun nådde igjennom til meg. Anonymkode: 986ea...6ef 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og så fall hva var grunnen? Jeg opplevde det en gang behandler ikke følte hun nådde igjennom til meg. Anonymkode: 986ea...6ef Hvordan sint ble hun da ble hun tydelig sint liksom eller bare at hun hevet stemmen? Anonymkode: fc023...447 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 (endret) Var en gang jeg var super paranoid fordi jeg trodde de nye medisinene ga meg angst, så jeg ringte og sa ifra om at jeg ikke orket mer. Da sa hun bare "det er ikke derfor! Hadet!"🤣 😂😂😂 Endret 19. august 2022 av Everybody 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 Everybody skrev (2 minutter siden): Var en gang jeg var super paranoid fordi jeg trodde de nye medisinene ga meg angst, så jeg ringte og sa ifra om at jeg ikke orket mer. Da sa hun bare "det er ikke derfor! Hadet!"🤣 😂😂😂 Er vel bare resepsjonistene man kan ringe til. Pasienter kan ikke ringe direkte til psykologer på dps. Anonymkode: fc023...447 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er vel bare resepsjonistene man kan ringe til. Pasienter kan ikke ringe direkte til psykologer på dps. Jo jeg ringte direkte til psykiatrisk sykepleier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan sint ble hun da ble hun tydelig sint liksom eller bare at hun hevet stemmen? Anonymkode: fc023...447 Begge deler. Anonymkode: 986ea...6ef 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vendi Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 Nei, det har jeg aldri opplevd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 Ja en psykolog ble sint på meg da jeg sluttet med medisinen og kastet meg ut fra dps fordi jeg ikke fulgte behandlingsopplegget, men var velkommen tilbake hvis jeg ville ta medisiner igjen. Havnet der igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 Om ikke sint så frustrert og oppgitt i hvert fall. Hvis jeg har gått i lås og fått oppheng i noe også går det i sirkel. Men det skjer i grunn sjeldnere og sjeldnere og er ikke slik at hun blir oppgitt og frustrert hver gang. Det er ikke mange gangene jeg virkelig har merket at hun har blitt litt varm i toppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.