Gå til innhold

Har du noen gang opplevd at behandler har blitt sint på deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og så fall hva var grunnen? Jeg opplevde det en gang behandler ikke følte hun nådde igjennom til meg.

Anonymkode: 986ea...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og så fall hva var grunnen? Jeg opplevde det en gang behandler ikke følte hun nådde igjennom til meg.

Anonymkode: 986ea...6ef

Hvordan sint ble hun da ble hun tydelig sint liksom eller bare at hun hevet stemmen? 

Anonymkode: fc023...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gang jeg var super paranoid fordi jeg trodde de nye medisinene ga meg angst, så jeg ringte og sa ifra om at jeg ikke orket mer. Da sa hun bare "det er ikke derfor! Hadet!"🤣 😂😂😂

Endret av Everybody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (2 minutter siden):

Var en gang jeg var super paranoid fordi jeg trodde de nye medisinene ga meg angst, så jeg ringte og sa ifra om at jeg ikke orket mer. Da sa hun bare "det er ikke derfor! Hadet!"🤣 😂😂😂

Er vel bare resepsjonistene man kan ringe til. Pasienter kan ikke ringe direkte til psykologer på dps. 

Anonymkode: fc023...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er vel bare resepsjonistene man kan ringe til. Pasienter kan ikke ringe direkte til psykologer på dps. 

Jo jeg ringte direkte til psykiatrisk sykepleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvordan sint ble hun da ble hun tydelig sint liksom eller bare at hun hevet stemmen? 

Anonymkode: fc023...447

Begge deler.

Anonymkode: 986ea...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja en psykolog ble sint på meg da jeg sluttet med medisinen og kastet meg ut fra dps fordi jeg ikke fulgte behandlingsopplegget, men var velkommen tilbake hvis jeg ville ta medisiner igjen. Havnet der igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke sint så frustrert og oppgitt i hvert fall. Hvis jeg har gått i lås og fått oppheng i noe også går det i sirkel. Men det skjer i grunn sjeldnere og sjeldnere og er ikke slik at hun blir oppgitt og frustrert hver gang. Det er ikke mange gangene jeg virkelig har merket at hun har blitt litt varm i toppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...