Gå til innhold

Redd for å bli utestengt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd å bli utestengt herfra? Hvor mye skal til for å bli utestengt?

Har blitt utestengt fra kvinneguiden for alltid. Synes det var veldig synd ettersom jeg følte at der var mye hjelp å få. Ikke misforstå, har fått mye hjelp her inne også. Men er jo ofte man ikke får noen svar, regner med det er fordi her ikke er så mange brukere og at de fleste ikke liker meg og er lei. Men synes det er vanskelig å skulle la være å være her og la være å spørre om råd. Har ikke noen jeg kan spørre i det virkelige liv.

Jeg har prøvd å virkelig ta meg sammen, ikke lage så mange tråder (jeg tror ikke jeg ville kaldt det for spam selv fordi jeg stort sett lager tråder om forskjellig tema og ikke om det samme hele tiden). Jeg har også forsøkt å være mindre destruktiv og gjentagende. Jeg synes dog at forumet (både kvinneguiden og her) har vert veldig positivt for meg, men det blir vel kanskje ikke sett på det på den måten av andre da?

Jeg ble utestengt grunnet spam og av hensyn til meg selv da forumet virker å ha en negativ innvirkning. Og at det virket som om jeg postet flere og flere innlegg over tid som har blitt verre enn tidligere. Sånn om noen ønsket å vite hvorfor. 

Anonymkode: f065a...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble utestengt herfra en gang av egen fri vilje. Jeg var i en periode hvor jeg var lite konstruktiv og klarte ikke å holde meg borte fra forumet. Da BA jeg om utestengelse for å beskytte meg selv. Ellers har jeg aldri blitt utestengt. 

Anonymkode: 60e62...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke blitt utestengt herfra før. 

Skjedde en gang på KG i 2016 da jeg virkelig slet med å skjønne hva man kunne skrive og ikke. Trodde jeg fulgte retningslinjene, men gjorde visst ikke det. Jeg spurte til og med om hjelp til å forstå hvor grensen gikk, men plutselig ble jeg utestengt. Men ikke for livstid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ble utestengt herfra en gang av egen fri vilje. Jeg var i en periode hvor jeg var lite konstruktiv og klarte ikke å holde meg borte fra forumet. Da BA jeg om utestengelse for å beskytte meg selv. Ellers har jeg aldri blitt utestengt. 

Anonymkode: 60e62...967

Så bra du har så god selvinnsikt. Jeg hadde nok aldri spurt om å bli utestengt selv. Selv om jeg har opplevd mange ganger å starte tråder som jeg har angret utrolig mye på i ettertid. 

Glitter skrev (1 time siden):

Nei har ikke blitt utestengt herfra før. 

Skjedde en gang på KG i 2016 da jeg virkelig slet med å skjønne hva man kunne skrive og ikke. Trodde jeg fulgte retningslinjene, men gjorde visst ikke det. Jeg spurte til og med om hjelp til å forstå hvor grensen gikk, men plutselig ble jeg utestengt. Men ikke for livstid da.

Jeg skjønner heller ikke hva man skrive der eller ikke. Jeg ble utestengt en gang bare fordi jeg skrev at jeg hadde trang til å være selvdestruktiv. Skjønner virkelig ikke hvordan det kan være brudd på retningslinjene?

Anonymkode: f065a...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Så bra du har så god selvinnsikt. Jeg hadde nok aldri spurt om å bli utestengt selv. Selv om jeg har opplevd mange ganger å starte tråder som jeg har angret utrolig mye på i ettertid. 

Jeg skjønner heller ikke hva man skrive der eller ikke. Jeg ble utestengt en gang bare fordi jeg skrev at jeg hadde trang til å være selvdestruktiv. Skjønner virkelig ikke hvordan det kan være brudd på retningslinjene?

Anonymkode: f065a...524

De er litt vanskelig å tolke føler jeg. Jeg skjønte aldri hva jeg gjorde galt da jeg ble utestengt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utsteng på livstid fra kg                             18. august 2017  pga jeg skrev under falsk navn og profil og latet som jeg var dame som elsket gå i miniskjørt uten truse, men det var føre jeg virkelig traff Jesus og ble døpt jeg gjorde så dumme ting... 

Endret av Pils
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makan til nazi-moderering som på kvinneguiden skal man lete lenge etter. Moderatorene er sadister som elsker å utøve makt og ta brukerne for den minste feil. Nåde deg om du poster i "feil" forum,  da er helvete løs.

Ordnung muss sein.

Anonymkode: 88bce...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også ble utestengt fra kvinneguiden uten advarsel. Stod bare jeg var utestengt på siden. Trodde man i det minste fikk en advarsel… spurte om det jeg lurte på som fikk mange svar i tråder og plutselig ble utestengt. 

Anonymkode: 3d0c8...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 15.34):

Du kan bare slette informasjonskapslene så kommer du inn

Anonymkode: d8283...072

Det vet ikke jeg hvordan man gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte kan det lønne seg å ta en pause, og logge av fra nettet, om en er i en for dårlig/ustabil periode psykisk sett. Da kan "filteret" for hva en velger å si om seg selv og ev. andre være svakere (mindre kritisk) enn ellers, og ved å bevisst logge av, kan en beskytte seg selv mot å si f.eks. for utleverende detaljer som en normalt sett ikke ville ha sagt. Det er derfor, om man kommer i en heftig diskusjon og følelsene flommer over, at man egentlig bør la seg selv få en time på å tenke igjennom svaret før man poster det. Det er jo nettopp derfor kommentarfelt flommer over av uakseptable følelser...

Det viser selvinnsikt når man selv ber om å bli utestengt. Jeg tror også at mange psykiatriske pasienter som er innlagt hadde vært tjent med å få inndratt telefonen i større grad enn hva jeg forstår det gjøres i dag - i dag ansees det som en menneskerett. Men er det ikke også en menneskerett å få hjelp til å bli beskyttet mot å legge ut for mye om seg selv når en erklæres til å ikke ha samtykkekompetanse? Når noe først er lagt ut på nett, er det i prinsippet lagt ut for all tid. Man vet aldri om noen tar kopi/utskrift av det som er lagt ut... Selv om det slettes en uke senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (16 minutter siden):

Ofte kan det lønne seg å ta en pause, og logge av fra nettet, om en er i en for dårlig/ustabil periode psykisk sett. Da kan "filteret" for hva en velger å si om seg selv og ev. andre være svakere (mindre kritisk) enn ellers, og ved å bevisst logge av, kan en beskytte seg selv mot å si f.eks. for utleverende detaljer som en normalt sett ikke ville ha sagt. Det er derfor, om man kommer i en heftig diskusjon og følelsene flommer over, at man egentlig bør la seg selv få en time på å tenke igjennom svaret før man poster det. Det er jo nettopp derfor kommentarfelt flommer over av uakseptable følelser...

Det viser selvinnsikt når man selv ber om å bli utestengt. Jeg tror også at mange psykiatriske pasienter som er innlagt hadde vært tjent med å få inndratt telefonen i større grad enn hva jeg forstår det gjøres i dag - i dag ansees det som en menneskerett. Men er det ikke også en menneskerett å få hjelp til å bli beskyttet mot å legge ut for mye om seg selv når en erklæres til å ikke ha samtykkekompetanse? Når noe først er lagt ut på nett, er det i prinsippet lagt ut for all tid. Man vet aldri om noen tar kopi/utskrift av det som er lagt ut... Selv om det slettes en uke senere...

Det er rett og jeg er enig i deg du sier. Når man et sårbar og i krise så kunne man ha fått beskyttet seg selv. Selvom man ikke er enig der og da. 

Anonymkode: 3d0c8...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...