Gå til innhold

bare om dagen i går og litt i dag..


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

den gikk dritt..

ble legevakta, fikk beroligende og noe å mer å sove på,

jeg og x tråkka rundt i flere timer, men jeg fikk panikk igjen når vi kom inn døra til leilgh..

Har sovi noen timer i natt, og det går endel bedre. Men jeg vet oxo at jeg skal gjøre noe om et par timer nå, skal gå en liten tur, møte x-en på veien, i stedet for at han kommer helt hit.. mitt innfall.. tenkte jeg bare måtte få gjort noe, alene, skal gå til et busstopp!! uææ!!! folk der.. også stå der å vente litt.. men da vet jeg at noen kommer, og at jeg kan slappe av etterpå.. og i tilfelle alldeles krise, har jeg en pille i lomma.

også en ting om i går.. ;- ))

Jeg ble ganske bortreist etter flere anfall, hadde satt på vaskemaskinen en stund før, måtte jo gjøre noe.. Lå i en døs.. så hørte jeg : plask, plask...

litt i ørska stabla jeg meg ut på vaskerommet, der rant vasken over, sluket var helt tett, masse surt, skittent vann utover hele gulvet.., fikk stengt av det avløpet (?) på vasken.., plaska rett oppi alt vannet med rene, nye sokker,.. faen!! tenkte jeg .. rista litt på hodet.. begynte å skyve alt vannet mot sluket i gulvet.. men det tok ikke helt godt etter.. det bobla.. og spytta ut vann..,

Og der stod jeg, med vaskekosten, oversvømt vask, tett sluk, full vaskemaskin, og kliss blaut på beina, mens det bobla.., og da begynte jeg å le litt..

og dette var like før x- en kom å dro meg med på legevakta..

Så alt hadde gått gæærnt den dagen, jeg var helt på jordet, og

pokker at det går an...

det ordna seg det.. plumbo og litt tålmodighet.. og en x selvfølgelig.. jeg la meg på sofaen og visste ikke helt om jeg skulle bli hysterisk eller ikke.. : ))))))))

For en dag det var.

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er herlig, calestia.

Med din sans for humor og sjølironi må det bare gå deg godt til slutt!

Du tar vel imot en klem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Du er herlig, calestia.

Med din sans for humor og sjølironi må det bare gå deg godt til slutt!

Du tar vel imot en klem ?

Tar gjerne imot en klem!! takk.

Prøver å pakke bagen min.. er sikker på jeg har glemt alt vesentlig.. gruer meg litt til å dra hjem akkurat nå.. har ikke tilgang til bil hjemme, så det blir endel styr for å komme att og fram..

Men det er bare for en helg, så dette må jeg kunne overleve..

kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne imot en klem!! takk.

Prøver å pakke bagen min.. er sikker på jeg har glemt alt vesentlig.. gruer meg litt til å dra hjem akkurat nå.. har ikke tilgang til bil hjemme, så det blir endel styr for å komme att og fram..

Men det er bare for en helg, så dette må jeg kunne overleve..

kos fra

Du overlever, vet du.

Kanskje blir det til og med godt å komme hjem?

Jeg har bodd borte fra hjemplassen min i over 30 år! Likevel er det godt å komme dit en gang i blant. Sjøl om hjemmet mitt er en annen plass, er det noe eget med den plassen der en vokste opp. Er så heldig å ha moren min der. Hun bor fortsatt i barndomshjemmet mitt.

Nyt dagene hjemme! Kanskje henter du deg styrke til å takle nye kaosdager.

Kos tilbake.

Det skulle vært sånn at "a hug a day keeps the doctor away"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...