Gå til innhold

coffe zero


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kupton skrev (1 minutt siden):

Ja, hvis du nøyer deg med en kopp kaffe i stedet for mat.

Hehe det går jo ikke :D Bare er reklame for det over alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe kan gi en viss vektnedgang gjennom at apetitten dempes litt og forbrenningen øker litt. Men at dette fjaset har noen som helst merverdi i forhold til kaffe foruten å koste tjue ganger mer, trekker jeg ekstremt i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (24 minutter siden):

Joda, men så sprekker de fleste og går opp i vekt igjen. 

Forbaska det der med den vekten :( Alle skulle vært tynne fra naturens side og ikke lagt på seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ISW skrev (24 minutter siden):

Kaffe kan gi en viss vektnedgang gjennom at apetitten dempes litt og forbrenningen øker litt. Men at dette fjaset har noen som helst merverdi i forhold til kaffe foruten å koste tjue ganger mer, trekker jeg ekstremt i tvil.

Like greit med vanlig kaffe da mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Det er så mye tvilsomt innen kosttilskudd og lignende. De kommer med udokumenterte påstander og koster mye. Det de de stort sett gjør er å øke formuen til de som selger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg har ikke tro på at man kan legge én ting til dietten og gå ned i vekt, men hvis jeg skulle gjøre det ville jeg valgt eplecider i stedet for kaffe. Det beste for å gå ned i vekt tror jeg er en diett basert på mye fiber i form av fullkorn, grønnsaker, frukt, bær og sopp. Da kan man spise mye og bli mett uten at man får i seg for mange kalorier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oger skrev (2 timer siden):

Det er så mye tvilsomt innen kosttilskudd og lignende. De kommer med udokumenterte påstander og koster mye. Det de de stort sett gjør er å øke formuen til de som selger det.

Ja jeg prøvde noe for magen men det hjalp jo ikke det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (1 time siden):

Jeg har ikke tro på at man kan legge én ting til dietten og gå ned i vekt, men hvis jeg skulle gjøre det ville jeg valgt eplecider i stedet for kaffe. Det beste for å gå ned i vekt tror jeg er en diett basert på mye fiber i form av fullkorn, grønnsaker, frukt, bær og sopp. Da kan man spise mye og bli mett uten at man får i seg for mange kalorier. 

Ja teoretisk så skjønner jeg jo det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Drømmeautomat skrev (5 timer siden):

Jeg har ikke tro på at man kan legge én ting til dietten og gå ned i vekt, men hvis jeg skulle gjøre det ville jeg valgt eplecider i stedet for kaffe. Det beste for å gå ned i vekt tror jeg er en diett basert på mye fiber i form av fullkorn, grønnsaker, frukt, bær og sopp. Da kan man spise mye og bli mett uten at man får i seg for mange kalorier. 

Enig , men det bør være litt fisk og magert kjøtt også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...