Gå til innhold

Redd for å ikke bli tatt alvorlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har oppfølging fra psyk team. Sist jeg forsøkte snakke med en av de som er i teamet tok han det ikke særlig alvorlig. Svarte bare "Uffda, så leit du har det slik". Jeg tenker prøve være ennå mer direkte i morgen - Men hvordan er man direkte?

Jeg føler jeg trenger hjelp! samtidig som jeg egentlig ikke har lyst til å bli innlagt. Jeg vet ikke hva jeg vil egentlig. 

Anonymkode: 8df7b...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psykiatrien er oppskrytt. Alt de hjelper deg med er å si "buhuuuuu så trist at... Buhuuu" 

Anonymkode: f95bd...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Psykiatrien er oppskrytt. Alt de hjelper deg med er å si "buhuuuuu så trist at... Buhuuu" 

Anonymkode: f95bd...a4b

Må si meg uenig der. 

Anonymkode: 8df7b...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mye av psykiatrisk behandling er medisiner. Hvis du er deprimert, spør om å få antidepressiva, hvis man er psykotisk så er det antipsykotisk. Det er ikke så mye de kan gjøre annet enn å gi medisiner eller legge deg inn på akutten hvis man er suicidal eller lignende. Det er mange medisiner å velge mellom, man føler seg forskjellig på alle av dem.

Endret av Everybody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Psykiatrien er oppskrytt. Alt de hjelper deg med er å si "buhuuuuu så trist at... Buhuuu" 

Anonymkode: f95bd...a4b

Kan jeg få litt av det du røyker?

Anonymkode: d9772...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan jeg få litt av det du røyker?

Anonymkode: d9772...c7c

Eneste jeg røyker er flere år gammel støv

Anonymkode: f95bd...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (11 timer siden):

Vel, mye av psykiatrisk behandling er medisiner. Hvis du er deprimert, spør om å få antidepressiva, hvis man er psykotisk så er det antipsykotisk. Det er ikke så mye de kan gjøre annet enn å gi medisiner eller legge deg inn på akutten hvis man er suicidal eller lignende. Det er mange medisiner å velge mellom, man føler seg forskjellig på alle av dem.

Jeg bruker alt både stemingsstabiliserende og antipsykotika og fastlegen har sagt at der ikke er mulighet for å øke på noen av dosene. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 8df7b...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...