AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Jeg vet ikke helt, nå i farta så kommer jeg bare på den gangen da jeg og en annen satt å så på tv men jeg var der først og så bare bytta han kanal. Han rett og slett det i meg. Det var slemt. Men det kunne vært verre. Mye mye verre. Anonymkode: 59a0d...38b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vendi Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg vet ikke helt, nå i farta så kommer jeg bare på den gangen da jeg og en annen satt å så på tv men jeg var der først og så bare bytta han kanal. Han rett og slett det i meg. Det var slemt. Men det kunne vært verre. Mye mye verre. Anonymkode: 59a0d...38b At noen bytter kanal er vel ikke slemt? Det handler om manglende kommunikasjon mellom dere. Men nei, jeg har aldri møtt noen slemme pasienter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke helt, nå i farta så kommer jeg bare på den gangen da jeg og en annen satt å så på tv men jeg var der først og så bare bytta han kanal. Han rett og slett det i meg. Det var slemt. Men det kunne vært verre. Mye mye verre. Anonymkode: 59a0d...38b Noen som er på psykiatrisk er dårlig på en slik måte at de ikke forstår helt det med å ta hensyn. Uten at de er slemme av den grunn. Men det er absolutt litt irriterende har opplevd det selv. De ansatte pleier å si ifra da. Jeg har blitt sparket, fått masse seksuelle kommentarer slengt etter meg og sikkert glemt av en del ting. Har måttet si ifra til de ansatte om dårlig oppførsel osv. Men jeg har aldri tenkt de var slemme av den grunn. Jeg vet jo hvor jeg er når jeg er innlagt. Men da jeg møtte en torpedo fra miljøet på psykiatrisk så avbrøt jeg han da han snakket til meg at jeg kom til å behandle han som luft for han ville jeg ikke ha noe med å gjøre. Han der er skummel og jeg var redd han. Og slem ja det er han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Ja, narsissister og psykopater. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Ja det har jeg, en gang ble jeg og ektefelle dopet ned på ferie med venner og venner av venner og barna til de som hadde det, familietur ,skulle vært tryggt. Vårt litt barn var også tilstede. Men en ordentlig dritsekk var blitt med på turen uten av jeg og mannen viste det.Han dopet oss begge ned for å skaffe seg adgang til meg. Og mens vi begge var bevisstløse ble jeg voldtatt. Flere år senere ble denne mannen innlagt på samme avdeling som jeg var på,sjokk kan du si. Godt at jeg så han før det ble måltid på kjøkkenet,eller hadde jeg nok ikke kunne dy meg og han hadde fått en kniv i kroppen. Han ble flyttet, og det ble skrevet i journalen min at obs på at vi ikke skulle være på samme avdeling. Jeg så han aldri igjen og vet at han ikke lever lenger. Anonymkode: e9a43...2c0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg så han aldri igjen og vet at han ikke lever lenger. Mest sannsynlig er han på grillfest i helvete nå. Anonymkode: d1919...594 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Nei ikke møtt noen slemme, men ei dundre av en medpasient stjal 4 sjokolader og drakk halvparten av kokkan min. Jeg sladret, hun måtte betale og jeg fikk pengene men måtte gå 2 kilometer hver vei til butikken for å erstatte det. Jeg var i en periode undervektig og hadde akkurat fått oksetunger av en medisinendring. Hun som stjal var en enkel sjel som ikke hadde skult sporene godt etter raidet. Hun ble også nektet å kjøpe godterie pg å ha sine egne penger da hun ikke hadde hemninger da det kom til fødeinntak, men det tror jeg neppe kontrollkommisjonen hadde godtatt. Samme psykehjemmet nektet en pasient å røyke. Og vi som fikk lov til å røyke fikk ikke lov til å røyke mer enn 10 sigaretter om dagen. Men jeg tror nok. De onde bondetampene som drev dette fornedrende hølet av ett psykehjem hadde mange tvilsomme regler. Jeg var i opposisjon så jeg hadde ekstra røyk som jeg røyka utenom de satte røyketidene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mest sannsynlig er han på grillfest i helvete nå. Anonymkode: d1919...594 😂 Anonymkode: e9a43...2c0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Har også opplevd at medpasienter har stjålet mat/godteri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Første gang jeg var innlagt var det en eldre dame der som gjentok "Du må ikke ta medisin, du må ikke høre på dem, de er farlige". Jeg hørte på henne og ble utskrevet fordi jeg ikke ville ta medisin eller høre på dem. Jeg var livredd så det var litt slemt gjort men hun prøvde vel bare å hjelpe, hadde vel sin historie i psykiatrien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.