Gå til innhold

Vondt i øyet igjen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vondt i høyre øye igjen men det er ikke rødt,burde jeg ringe legesenterwt hvis det er rødt i morgen? Har dråper igjen og noen piller som jeg fikk,burde jeg ta det kanskje? Og han skrev jo spørsmålstegn bak diagnosen sist,er ikke sikkert det var det han trodde da. Lurer på hva ellers det kan være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (55 minutter siden):

Fikk time til lege klokken to i dag, det blir ikke aktuelt for meg å reise noen plass. 

Nei, det er nok bedre å risikere å miste synet på ett øye. Du har jo tross alt ett til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (41 minutter siden):

Nei, det er nok bedre å risikere å miste synet på ett øye. Du har jo tross alt ett til.

Uff, ja men sant at jeg har ett til. Orker ikke noe styr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (17 minutter siden):

Uff, ja men sant at jeg har ett til. Orker ikke noe styr. 

Blir tyngre å lese bok med bare ett øye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (5 minutter siden):

Blir tyngre å lese bok med bare ett øye..

Ja det gjør jo det, men nå er det ikke så vondt som det var i går og i dag tidlig. Bare litt ømt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (48 minutter siden):

Uff, ja men sant at jeg har ett til. Orker ikke noe styr. 

Du er helt utrolig. Om øyet ditt blir verre må du jo dra til legen! Det lille stresset du ev. vil oppleve da er ingenting mot det du vil oppleve dersom øyet blir verre og du mister synet...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra å få sjekket øyet ditt. Faren min fikk en øyesykdom som gjorde at han gradvis mistet synet kombinert med sterke smerter i øynene og det ødela de siste 10 årene av livene hans fullstendig til det punktet at han ble suicidal.

Det er langt mer stress om dette blir værre og permanent en at du tar den turen til legen . Du er jo hjemme hele dagen og har tid til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (41 minutter siden):

Du er helt utrolig. Om øyet ditt blir verre må du jo dra til legen! Det lille stresset du ev. vil oppleve da er ingenting mot det du vil oppleve dersom øyet blir verre og du mister synet...!

Har vært hos lege nå og hun skulle henvise meg til øyelege her på sykehuset, da slipper jeg å reise. Og skulle ikke sette i gang behandling nå siden det ikke var rødt, skulle ta kontakt hvis det ble rødt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (38 minutter siden):

Dra å få sjekket øyet ditt. Faren min fikk en øyesykdom som gjorde at han gradvis mistet synet kombinert med sterke smerter i øynene og det ødela de siste 10 årene av livene hans fullstendig til det punktet at han ble suicidal.

Det er langt mer stress om dette blir værre og permanent en at du tar den turen til legen . Du er jo hjemme hele dagen og har tid til det.

Har vært hos lege nå og hun skulle henvise meg til øyelege her på sykehuset, skulle ikke behandle det nå siden det ikke var rødt. Skulle ta kontakt hvis det ble rødt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Har vært hos lege nå og hun skulle henvise meg til øyelege her på sykehuset, skulle ikke behandle det nå siden det ikke var rødt. Skulle ta kontakt hvis det ble rødt. 

Bra du får fulgt det opp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
stjernestøv skrev (10 timer siden):

Uff, ja men sant at jeg har ett til. Orker ikke noe styr. 

Du har to til. Har ikke du et tredje øye også ? 

Sorry, jeg kunne ikke dy meg 😉 Bra du dro til legen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (17 minutter siden):

Du har to til. Har ikke du et tredje øye også ? 

Sorry, jeg kunne ikke dy meg 😉 Bra du dro til legen :)

 

Huff - nå begynte jeg å le høyt. Usikker på om det er helt innafor, men satser på at Stjernestøv har litt galgenhumor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (9 timer siden):

Har vært hos lege nå og hun skulle henvise meg til øyelege her på sykehuset, skulle ikke behandle det nå siden det ikke var rødt. Skulle ta kontakt hvis det ble rødt. 

Fint at du dro til legen og at du viderehenvises. Jeg synes du er flink som gjør slike ting, til tross for at du har så sterk motvilje og angst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (11 timer siden):

Du har to til. Har ikke du et tredje øye også ? 

Sorry, jeg kunne ikke dy meg 😉 Bra du dro til legen :)

 

Hehe jo stemmer det :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (11 timer siden):

Fint at du dro til legen og at du viderehenvises. Jeg synes du er flink som gjør slike ting, til tross for at du har så sterk motvilje og angst. 

Jo takk, fikk det travelt i dag. Våknet klokken ti og så på telefonen at jeg hadde time hos øyelege 10.20, fikk ikke tid til å tenke. Heldigvis bor jeg i nærheten av sykehuset, det var den sykdommen som hang igjen. Hvis det ble vondt igjen skulle jeg ta dråper igjen, og jeg kunne kontakte dem direkte uten henvisning fra lege ved behov. Det er nå bra. Det er bare litt ømt nå, hun mente det kom til å gå over av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 timer siden):

Jo takk, fikk det travelt i dag. Våknet klokken ti og så på telefonen at jeg hadde time hos øyelege 10.20, fikk ikke tid til å tenke. Heldigvis bor jeg i nærheten av sykehuset, det var den sykdommen som hang igjen. Hvis det ble vondt igjen skulle jeg ta dråper igjen, og jeg kunne kontakte dem direkte uten henvisning fra lege ved behov. Det er nå bra. Det er bare litt ømt nå, hun mente det kom til å gå over av seg selv. 

Det er veldig bra at du nå har åpen henvisning til øyelege på sykehuset. Det gjør det mye enklere for deg å komme til neste gang du ev. får behov for en konsultasjon.

Jeg har vært en del fraværende fra forumet siste året, så jeg har ikke fått med meg at du dro til legen. Er mye på forumet for øvrig som går meg hus forbi uansett... Men hvilken øyelidelse mistenkes det her, om du vil svare?

Jeg håper også at hun vet du går på Risperdal og Seroquel... Det er viktige opplysninger for en øyelege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (3 minutter siden):

Det er veldig bra at du nå har åpen henvisning til øyelege på sykehuset. Det gjør det mye enklere for deg å komme til neste gang du ev. får behov for en konsultasjon.

Jeg har vært en del fraværende fra forumet siste året, så jeg har ikke fått med meg at du dro til legen. Er mye på forumet for øvrig som går meg hus forbi uansett... Men hvilken øyelidelse mistenkes det her, om du vil svare?

Jeg håper også at hun vet du går på Risperdal og Seroquel... Det er viktige opplysninger for en øyelege.

Ja det gjør det mye lettere å bare kunne ta kontakt der. Ikke godt å få med seg alt her inne. Øyelegen vet ikke hvilke medisiner jeg går på,hvorfor er det viktig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (2 timer siden):

Det er veldig bra at du nå har åpen henvisning til øyelege på sykehuset. Det gjør det mye enklere for deg å komme til neste gang du ev. får behov for en konsultasjon.

Jeg har vært en del fraværende fra forumet siste året, så jeg har ikke fått med meg at du dro til legen. Er mye på forumet for øvrig som går meg hus forbi uansett... Men hvilken øyelidelse mistenkes det her, om du vil svare?

Jeg håper også at hun vet du går på Risperdal og Seroquel... Det er viktige opplysninger for en øyelege.

Tror det heter episkleritt hvis det ikke var feil navn, det er en betennelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...