Gå til innhold

Økende ‘paranoia’ eller er det tvang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått ekstra ansvar i det siste, og jeg har måttet ha med håndverkere å gjøre som jeg frykter sabotasje fra. Den ene dagen fryktet jeg de hadde satt på panelovn og dekket den med papir. Dro 3 mil og sjekket en annen gang at de med vilje hadde satt på kaffetrakter sp jeg dro 3 mil. Var ikke sikker men mistenksom og hadde litt sinne og stor frustrasjon. Nå frykter jeg represalier fra en håndverker fra en annen håndverker da også. Har mye næangst og det er så tungvint å reise for jeg har ikke. Il og må ta mange busser. Sluttet på zoloft for. s3 år siden tar nå bare zyprexa. Det ekstra ansvaret med denne boligen gir meg angst og bekymring sinne og stress. Ingen annen kan gjøre det.

Anonymkode: 16fe2...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner også stor angst når det ringer på døren min, og at naboen under som har vært borte svært lenge skal stå der å drepe meg en dag pga noe jeg ikke har skyld i. Katastrofeangst.

Anonymkode: 16fe2...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kroppslig uvelhet  og hjertebank mye. Er sjelden glad eller noe. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Ikke 

 

 

 

 

Anonymkode: 16fe2...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (1 time siden):

Om du vet det er tull, men likevel ikke klarer å legge det fra deg, er det tvang. Om du tror på det, er det paranoia.

Det er det jeg ikke vet, jeg har mistanker som jeg føler er rimelige og blir sint.

Anonymkode: 16fe2...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...