AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Hei! Er det noen her som har erfaring med antidepressiva i kombinasjon med abilify, litium og lamictal? Hvilke ses på som best? Tanken er å seponere enten litium eller lamictal en stund etter oppstart av antidepressiva. Har bare fastlegen (som ikke har så alt for mye kunnskap), så hadde satt pris på noen forslag til antidepressiva som går godt i kombinasjon med de andre medisinene nevnt. Anonymkode: b7b4b...7ed 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Noen? Anonymkode: b7b4b...7ed 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (På 23.8.2022 den 18.57): Hei! Er det noen her som har erfaring med antidepressiva i kombinasjon med abilify, litium og lamictal? Hvilke ses på som best? Tanken er å seponere enten litium eller lamictal en stund etter oppstart av antidepressiva. Har bare fastlegen (som ikke har så alt for mye kunnskap), så hadde satt pris på noen forslag til antidepressiva som går godt i kombinasjon med de andre medisinene nevnt. Anonymkode: b7b4b...7ed Jeg tok abilify, litium og fontex og abilify, litium og wellbutrin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Marye skrev (34 minutter siden): Jeg tok abilify, litium og fontex og abilify, litium og wellbutrin Hvordan fungerte det for deg? Anonymkode: b7b4b...7ed 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan fungerte det for deg? Anonymkode: b7b4b...7ed Det første funket en stund, til jeg økte dosen fontex og ble hypoman og grensepsykotisk og ble innlagt den andre, wellbutrin, funket ikke og jeg ble innlagt da også med hallusinasjon, personalet hadde røde øyne og horn…var like deprimert. Men vet ikke om wellbutrin hadde funket i høyere dose Endret 25. august 2022 av Marye 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Marye skrev (8 minutter siden): Det første funket en stund, til jeg økte dosen fontex og ble hypoman og grensepsykotisk og ble innlagt den andre, wellbutrin, funket ikke og jeg ble innlagt da også med hallusinasjon, personalet hadde røde øyne og horn…var like deprimert. Men vet ikke om wellbutrin hadde funket i høyere dose Så kipt at det ikke fungerte for deg. Jeg hadde håpet det kunne bli en løsning for meg, men så er det vel veldig individuelt hvordan man responderer på medisiner. Kan jeg spørre hvilke medisiner du bruker nå? Anonymkode: b7b4b...7ed 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så kipt at det ikke fungerte for deg. Jeg hadde håpet det kunne bli en løsning for meg, men så er det vel veldig individuelt hvordan man responderer på medisiner. Kan jeg spørre hvilke medisiner du bruker nå? Anonymkode: b7b4b...7ed Lamictal, cisordinol og leponex 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Marye skrev (5 minutter siden): Lamictal, cisordinol og leponex Åja, takker for svar. Anonymkode: b7b4b...7ed 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 Del Skrevet 30. august 2022 Tar opp igjen denne, i tilfelle noen andre har noen råd? 🙂 Anonymkode: b7b4b...7ed 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.