Gå til innhold

Hjelper ap på automatiske negative tanker?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Kan øking i risperdal virke på to dager? Var hos lege i dag og måtte jo ta vival men krisetankene var ikke så voldsomme nå, hjelper ap på tanker? Litt kjempet jeg inni hodet mitt men sa til meg selv at det går bra, jeg skal jo forandre tankene nå. Det er kognitiv terapi, det ville hjelpe på sikt sa sykepleieren. Bare jeg klarer det så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men fikk migrene da etter det legebesøket, sånt tar på. Og i morgen skal jeg gå tur med sykepleier fra kommunen, gruer meg til det og men det er jo frivillig. Men kan ikke slutte med alt heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være det har begynt å virke litt allerede. :)

Da jeg ble satt på zyprexa så roet i hvert fall paranoiaen seg etter få dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 time siden):

Kan jo være det har begynt å virke litt allerede. :)

Da jeg ble satt på zyprexa så roet i hvert fall paranoiaen seg etter få dager. 

Ja det er jo en mulighet,håper det da🙂. Forferdelig slitsomt med sånne tanker, det blir bare for mye på en måte. Og når jeg økte fra 2 til 3 mg virket det jo fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...