Gå til innhold

Gruer meg til å snakke med behandler i morgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg snakke med ene behandler og være 100% ærlig om hvordan jeg føler meg. Vet ikke helt hva jeg håper på utfallet vil bli, på en måte føler jeg at jeg burde vert innlagt samtidig som jeg aller helst vil klare meg hjemme. Vel, uansett så gruer jeg meg veldig. Noen som har noen gode råd til meg?

Anonymkode: b3bda...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I morgen skal jeg snakke med ene behandler og være 100% ærlig om hvordan jeg føler meg. Vet ikke helt hva jeg håper på utfallet vil bli, på en måte føler jeg at jeg burde vert innlagt samtidig som jeg aller helst vil klare meg hjemme. Vel, uansett så gruer jeg meg veldig. Noen som har noen gode råd til meg?

Anonymkode: b3bda...efa

Hva mener du med gode råd?

Ps, vært skrives med æ. Å være er var har vært. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (12 minutter siden):

Hva mener du med gode råd?

Ps, vært skrives med æ. Å være er var har vært. 

 

Unødvendig å pirke og kommentere på sånt. 

Tenker nåk at hun vet at det skrives skrives med æ siden hun skrev med æ også. 

Anonymkode: f6c2e...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Unødvendig å pirke og kommentere på sånt. 

Tenker nåk at hun vet at det skrives skrives med æ siden hun skrev med æ også. 

Anonymkode: f6c2e...4d7

Jag er enig i at det er unødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (13 timer siden):

Hva mener du med gode råd?

Ps, vært skrives med æ. Å være er var har vært. 

 

Bare råd om hva jeg burde si, og hva jeg burde velge mellom innleggelse (om det blir et tema) og det å være hjemme. For akkurat nå er jeg bare veldig ambivalent til alt.

Anonymkode: b3bda...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare råd om hva jeg burde si, og hva jeg burde velge mellom innleggelse (om det blir et tema) og det å være hjemme. For akkurat nå er jeg bare veldig ambivalent til alt.

Anonymkode: b3bda...efa

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 23360...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 23360...e88

Det gikk fint. Klarte være ærlig og behandler skulle sjekke muligheten for innleggelse på DPS. 

Anonymkode: b3bda...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det gikk fint. Klarte være ærlig og behandler skulle sjekke muligheten for innleggelse på DPS. 

Anonymkode: b3bda...efa

Så bra! Du var flink: Gjorde noe du gruet deg til, som kanskje var ubehagelig for deg! Og så bra at du ble tatt på alvor!

 

Anonymkode: 23360...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så bra! Du var flink: Gjorde noe du gruet deg til, som kanskje var ubehagelig for deg! Og så bra at du ble tatt på alvor!

 

Anonymkode: 23360...e88

Takk. Ja, jeg er veldig glad jeg ble tatt på alvor. Det ble dessverre ingen innleggelse da, men jeg tror jeg skal klare meg hjemme. Det er jo egentlig det beste, det er jo her hjemme jeg skal leve livet mitt, ikke på DPS.

Anonymkode: b3bda...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...