Gå til innhold

slutter aldri


Gjest sdfsdf

Anbefalte innlegg

Gjest sdfsdf

jeg hadde hadde bulimi som ble til depresjon som ble til humørsvingninger som ble til angst som ble til irritabilitet som ble til hyperlykke som ble til sorg som ble til selvskading som ble til vonde tanker som ble til angst/nervøsitet ..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

ja.. det baller fort på seg.. og løser seg ikke så lett som det kom..

Men dersom man får løst opp noen knuter og bearbeida og jobba med ting.. da blir man nok mye, mye sterkere. Og kan takle livet og det det har å by på, på godt og vondt.

Vet ikke hvordan man skal klare det helt, jobber med saken.. er vel viktig med nok og rett hjelp.. og at en er villig til blodslit , gang på gang, og hele tida..,en god stund.

At en kommer ut av den tankebanen man har, får lyst på livet, og å kjempe for det. Må da gå på ett vis.

Hold fast ved gode øyeblikk, ikke glem dem, selv om de skulle være sjeldne og kortvarige.

Hmm. lett å si når dagen ikke er så aller, aller verst..

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sdfsdf

ja.. det baller fort på seg.. og løser seg ikke så lett som det kom..

Men dersom man får løst opp noen knuter og bearbeida og jobba med ting.. da blir man nok mye, mye sterkere. Og kan takle livet og det det har å by på, på godt og vondt.

Vet ikke hvordan man skal klare det helt, jobber med saken.. er vel viktig med nok og rett hjelp.. og at en er villig til blodslit , gang på gang, og hele tida..,en god stund.

At en kommer ut av den tankebanen man har, får lyst på livet, og å kjempe for det. Må da gå på ett vis.

Hold fast ved gode øyeblikk, ikke glem dem, selv om de skulle være sjeldne og kortvarige.

Hmm. lett å si når dagen ikke er så aller, aller verst..

klems

jeg er livredd for å få fæle sykdommer og dø eller bli gal, jeg er alltid nervøs og anspent men egentlig er jeg en glad person vil bare bli bedre men uten at jeg savner noe og frykter tomheten slik at jeg får trang til å skjære meg. jeg gjør meg selv gal ved å ha stygge tanker,alt er min feil, det er et slit å få sove

konstant nervøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...