AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 For da vet man at det man føler og tenker er valid. Da er det ikke så lett å tvile på det man sier. Noe av det som gjør meg mest redd er det å ikke bli tatt på alvor. At noen tror jeg ikke snakker sant. For jeg tviler alt på meg selv. Er usikker på om det jeg føler og tenker virkelig stemmer. Jeg henger meg alt for mye opp i om det jeg føler på innsiden er synlig for andre på utsiden. Det gjør at jeg blir alt for mye dårligere enn det jeg hadde trengt å bli hadde jeg bare stolt på meg selv. Hvordan kan jeg bli bedre til å stole på meg selv når det gjelder dette? Anonymkode: 713a4...905 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For da vet man at det man føler og tenker er valid. Da er det ikke så lett å tvile på det man sier. Noe av det som gjør meg mest redd er det å ikke bli tatt på alvor. At noen tror jeg ikke snakker sant. For jeg tviler alt på meg selv. Er usikker på om det jeg føler og tenker virkelig stemmer. Jeg henger meg alt for mye opp i om det jeg føler på innsiden er synlig for andre på utsiden. Det gjør at jeg blir alt for mye dårligere enn det jeg hadde trengt å bli hadde jeg bare stolt på meg selv. Hvordan kan jeg bli bedre til å stole på meg selv når det gjelder dette? Anonymkode: 713a4...905 Det er jo ikke alltid de kan se at man har det vanskelig men de kan skjønne det, det er jo det viktigste syns jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 stjernestøv skrev (2 timer siden): Det er jo ikke alltid de kan se at man har det vanskelig men de kan skjønne det, det er jo det viktigste syns jeg. Det er sant 🙂 Anonymkode: 713a4...905 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg betrodde meg til noen en gang, men jeg ble møtt av en kald skulder. Det var ingen vits å komme til henne med mine vansker, for hun kunne ikke gjøre noe sa hun. Etter det har jeg ikke betrodd meg til noen mer selv om det er flere andre som innbyr til det. Anonymkode: 320e6...057 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 15.02): Jeg betrodde meg til noen en gang, men jeg ble møtt av en kald skulder. Det var ingen vits å komme til henne med mine vansker, for hun kunne ikke gjøre noe sa hun. Etter det har jeg ikke betrodd meg til noen mer selv om det er flere andre som innbyr til det. Anonymkode: 320e6...057 Så leit å høre at du ble møtt på den måten. Anonymkode: 713a4...905 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva Sofie Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 15.02): Jeg betrodde meg til noen en gang, men jeg ble møtt av en kald skulder. Det var ingen vits å komme til henne med mine vansker, for hun kunne ikke gjøre noe sa hun. Etter det har jeg ikke betrodd meg til noen mer selv om det er flere andre som innbyr til det. Anonymkode: 320e6...057 Det er jo ditt valg, og fullt ut forståelig, men det som er trist ved å ikke gi flere personer mulighet, når de i tillegg inviterer deg til å åpne deg, er at du ikke gir deg selv mulighet til å lage en ny og annen erfaring med det å bli møtt av andre. Reaksjonen din er helt forståelig og menneskelig, og det er beklagelig at du ble møtt slik, men håper du tør strekke frem hånden en gang du føler deg klar og at erfaringen kanskje da vil bli en annen. Ofte har ikke en slik avvisning noe med oss som personer noe å gjøre, men kan bunne i en misforståelse, dårlig kommunikasjon, at mottaker ikke var nok mentalt til stede for å forstå din situasjon grunnet noe i sitt liv m.m. Det jeg skal frem til, er ikke å unnskylde at du ble møtt med en kald skulder, men vise at det KAN ha forklaringer som ligger utenfor din kontroll. Lykke til, uansett om du velger å forsøke eller ikke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.