Gå til innhold

Hva hjalp det deg å ta overdose?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke noe om det for har aldri gjort det selv, men jeg forstår ikke helt hva får de som tar overdoser ut av det egentlig? Også de som tar gjentatte overdoser ofte? Jeg forstår ikke hva de får ut av det? 

Anonymkode: c362e...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger denne. Men for å prøve på et svar til deg handler ikke om lite interesser. Når folk prøver på det handler det om stor lidelse, og smerter. Er du også der? 

Anonymkode: 5c61d...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det selvskading grunnet et enormt selvhat. Jeg ville påføre meg selv smertene og skammen som kom en overdose for å "straffe" meg selv, og jeg mente jeg fortjente de fysiske smertene fordi jeg var skitten og ekkel. Jeg hadde aldri noen intensjon om å dø, det var smertene og skammen jeg ville ha.

 

Anonymkode: 4bdac...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...