Gå til innhold

Dårlig samvittighet for min reaksjon på behandlers reaksjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I nest siste time jeg hadde hos behandler jeg gikk til ble hun rørt og hun spurte da om hva jeg følte om at hun ble rørt og jeg svarte da at jeg ikke visste. Jeg ble så overrasket at jeg ikke helt klarte samle meg sammen og tenke. I ettertid så har det gitt meg veldig dårlig samvittighet, hun må jo ha tenkt at jeg avviste hennes følelser? At jeg ikke brydde meg om at hun ble rørt?

Jeg hadde egentlig tenkt til å ta det opp i siste timen og unnskylde meg, men det ble til at jeg ikke visste hvordan. Men jeg angrer veldig nå. Men nå har han jo sluttet så det er ingenting jeg kan gjøre med det nå?

Anonymkode: 9109b...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger du ikke tenke på. Det er ikke din jobb å finne behandlers følelser. Det er behandler klar over og har ikke forventninger om at du skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...