Gå til innhold

Ødelegger vennskap med vilje fordi jeg ikke tåler det å være sårbar

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 3 måneder siden møtte jeg en venninne av meg. Det vil si, vi var ukjente for hverandre da men etter noen uker ble vi venner og bedre og bedre kjent. Jeg reiste vekk i ferien og vi hadde litt kontakt, og planen var egentlig å møtes igjen når jeg var hjemme igjen. Men så ble jeg bare så redd, angrer på alt det jeg har sagt og åpnet meg opp om. Så jeg lot være svare når hun tok kontakt, eller gav unnskyldninger til at vi ikke kunne møtes. Nå har vi ikke hatt kontakt på en måneds tid. 

Jeg vet jo at dette ikke er bra for meg. 

Hvordan kan jeg jobbe med meg selv for å klare ha et normalt forhold til relasjonene jeg har i livet mitt?

Anonymkode: 01940...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 27.8.2022 den 15.34):

Hvordan kan jeg jobbe med meg selv for å klare ha et normalt forhold til relasjonene jeg har i livet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis vennskap er viktig for deg skyver du de fra deg ved og unngå svare. Er det det du vil? 

Anonymkode: 2f6c9...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.8.2022 den 15.34):

Gjøre som resten av oss må, utfordre deg selv på det som er vanskelig. Gjøre NOE, selv om det i blant er vondt.

Anonymkode: 4a496...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...