AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 For 3 måneder siden møtte jeg en venninne av meg. Det vil si, vi var ukjente for hverandre da men etter noen uker ble vi venner og bedre og bedre kjent. Jeg reiste vekk i ferien og vi hadde litt kontakt, og planen var egentlig å møtes igjen når jeg var hjemme igjen. Men så ble jeg bare så redd, angrer på alt det jeg har sagt og åpnet meg opp om. Så jeg lot være svare når hun tok kontakt, eller gav unnskyldninger til at vi ikke kunne møtes. Nå har vi ikke hatt kontakt på en måneds tid. Jeg vet jo at dette ikke er bra for meg. Hvordan kan jeg jobbe med meg selv for å klare ha et normalt forhold til relasjonene jeg har i livet mitt? Anonymkode: 01940...3a2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (På 27.8.2022 den 15.34): Hvordan kan jeg jobbe med meg selv for å klare ha et normalt forhold til relasjonene jeg har i livet mitt? Anonymkode: 01940...3a2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Anonymkode: 01940...3a2 Hvis vennskap er viktig for deg skyver du de fra deg ved og unngå svare. Er det det du vil? Anonymkode: 2f6c9...fea 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (På 27.8.2022 den 15.34): Hvordan kan jeg jobbe med meg selv for å klare ha et normalt forhold til relasjonene jeg har i livet mitt? Anonymkode: 01940...3a2 Gjøre som resten av oss må, utfordre deg selv på det som er vanskelig. Gjøre NOE, selv om det i blant er vondt. Anonymkode: 4a496...526 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.