Gå til innhold

Suspendert på Kvinneguiden, forstår ingen ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er anklaget for "Spekulasjoner eller ryktespredning", "Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold." og "Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd". Bl.a.

Dette er bare tull, jeg har ikke gjort noe av dette. Har moderator 100% oversikt over hvem som skrive hva eller roter de?  Blir man diskriminert fordi man har meninger som moderatorene ikke liker?

Ikke er det mulig å kontakte moderator heller når man er utestengt. 

Jeg har vært på en masse nettforum siden nitti-tallet og ALDRI opplevd maken til moderering som på KG.

Anonymkode: 1c232...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er anklaget for "Spekulasjoner eller ryktespredning", "Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold." og "Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd". Bl.a.

Dette er bare tull, jeg har ikke gjort noe av dette. Har moderator 100% oversikt over hvem som skrive hva eller roter de?  Blir man diskriminert fordi man har meninger som moderatorene ikke liker?

Ikke er det mulig å kontakte moderator heller når man er utestengt. 

Jeg har vært på en masse nettforum siden nitti-tallet og ALDRI opplevd maken til moderering som på KG.

Anonymkode: 1c232...1f9

Ikke bry deg. Kvinneguiden er ikke den beste plass å være. Ganske mye merkelige kommentarer i tråder der inne. Det rare er at det virker som om noen kan skrive mye rart uten å se ut til å bli kastet ut. 

Anonymkode: af937...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regler på forum spiller ingen rolle. Alle plattformer har regler som i praksis sier "vi kan banne deg for hvilken som helst grunn vi vil". Er ingen vits i å lese dem.

Det er to ting forum frykter, det er 1 at brukere får mange andre brukere til å "flykte" fra forumet, eller 2 at bruker får annonsører til å "flykte" fra forumet.

Om de tror du er i en av de gruppene så forsvinner du. Så enkelt er det. Hyppige angrep på annonsører organisert av "woke" folk har ført til en ekstrem frykt for alle mainstream plattformer som gjør at grensene for hva som er lov å si og ikke er betydelig innskrenket.

Er det rettferdig? Nei. Fører det til venstreradikale ekkokamre? Ja. Føre det til Trump? Ja Er Trump bra? Nei.

"Løsningen" er, å omgå reglene eller finne seg et ekko kammer som passer for deg. Noen forum har ikke annonsører, og da forsvinner litt av problemet men det vil alltid være grenser for hva som er innafor avhengig av forumets målgruppe 

Lykke til.

Anonymkode: fd750...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en lege på korona-forumet der inne som svarte faglig på alle spørsmål og forsøke å imøtegå alle konspirasjonsteoriene om korona og vaksiner. Han ble kastet ut av admin. Veldig rar moderering på KG.

Anonymkode: 2cf89...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var en lege på korona-forumet der inne som svarte faglig på alle spørsmål og forsøke å imøtegå alle konspirasjonsteoriene om korona og vaksiner. Han ble kastet ut av admin. Veldig rar moderering på KG.

Anonymkode: 2cf89...192

De kastet ut flere av støttespillerne hans også. Bare se hvor mange av de som ble borte.

Anonymkode: 5bd05...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var en lege på korona-forumet der inne som svarte faglig på alle spørsmål og forsøke å imøtegå alle konspirasjonsteoriene om korona og vaksiner. Han ble kastet ut av admin. Veldig rar moderering på KG.

Anonymkode: 2cf89...192

Er helt enig i dette. At det er rar moderening altså. Har sett folk bli utestengt uten at det har vært noen vektig grunn, mye flisespikkeri fra moderatorenes side. Skjønner ikke hva de går etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (2 minutter siden):

 

Når jeg leser de utblåsningene kan jeg se for meg at den brukeren har gått til personangrep uten å skjønne det selv.

Da er det ironisk at konspirasjonsteoretikerne som har drevet med stygge personangrep og ikke minst har spredd livsfarlig feilinformasjon over tid fortsatt får lov til å være der.

Anonymkode: 5bd05...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på kvinneguiden. Jeg ble kastet ut fordi jeg spurte om tro inne på religion og tråden fikk stor oppmerksomhet. Plutselig ble jeg utestengt uten og vite hvilken reglen jeg hadde brutt… 

Anonymkode: 891a8...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da er det ironisk at konspirasjonsteoretikerne som har drevet med stygge personangrep og ikke minst har spredd livsfarlig feilinformasjon over tid fortsatt får lov til å være der.

Anonymkode: 5bd05...9ea

Det kan så være. Det eneste som er komisk tydelig i forsvarstalen er at fyren ikke forstår selv når han går over streken:

"Det eneste jeg kunne finne i disse eksemplene som ikke var faglighet, var at jeg hadde sagt til en del mennesker at de ikke visste hva de snakket om, eller ikke forstod det de kommenterte. Jeg kan ikke forstå at det er et personangrep."

Å si til folk at de ikke vet hva de snakker om er per definisjon personangrep, selv om det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...