Gå til innhold

Kan depresjonene jeg har egentlig være negative symptomer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lagde tidligere en tråd der jeg spurte om jeg heller egentlig burde hatt diagnosen schizoaffektiv i stedet for bipolar. Kort oppsummert ble jeg diagnostisert med schizofreni før diagnosen ble endret til bipolar. Jeg bruker en antipsykotika og to stemningsstabiliserende, så skulle tro det skulle være nok til å unngå depresjoner? Har derfor tenkt tanken at de depressive fasene jeg opplever kanskje egentlig er negative symptomer?

Anonymkode: a5e9e...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det KAN det være. Vanskelig å skille, og det kan i så fall gjøres kun av en lege/psykolog som kjenner deg godt og følger deg tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...