Gå til innhold

Har du fått diagnoser før som du ikke har nå lenger?

Anbefalte innlegg

Hvor mange eller hva slags diagnoser har du blitt feildiagnostisert med? 

Altså hva slags diagnoser ble du gitt en gang i tiden, men som nå viser seg å ikke stemme? 

Teller ikke med ting du har blitt frisk fra. 

Anonymkode: 99309...930

Fortsetter under...

Jeg ble feildiagnosert med borderline og gikk over 2 år i feil behandling som gradvis gjorde meg verre. Idag har jeg fått riktig diagnose og hjelp. Resultatet er et langt mer levelig liv og overkommelig hverdag.

Anonymkode: 7791e...a4f

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ble feildiagnosert med borderline og gikk over 2 år i feil behandling som gradvis gjorde meg verre. Idag har jeg fått riktig diagnose og hjelp. Resultatet er et langt mer levelig liv og overkommelig hverdag.

Anonymkode: 7791e...a4f

Samme her. Har enda ikke fått riktige diagnoser, har til nå fått 5 forskjellige. Fikk borderlinediagnosen fordi jeg kutta meg EN gang. 

Anonymkode: c330d...c2f

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja

Anonymkode: a9486...362

Ja

Anonymkode: f9f0c...888

Ja

Anonymkode: 61d70...abc

Men poenget med tråden var egentlig å vite litt hva slags diagnoser man blir feildiagnostisert med. 

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvor mange eller hva slags diagnoser har du blitt feildiagnostisert med? 

Altså hva slags diagnoser ble du gitt en gang i tiden, men som nå viser seg å ikke stemme? 

Teller ikke med ting du har blitt frisk fra. 

Du da? 

stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Du da? 

Nei jeg har kun vært i utredning 1 gang i hele mitt liv og det var som barn. Men hadde helt sikkert fått helt andre diagnoser om jeg ble utredet nå

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei jeg har kun vært i utredning 1 gang i hele mitt liv og det var som barn. Men hadde helt sikkert fått helt andre diagnoser om jeg ble utredet nå

Ja de forandrer seg etter hvem du går til. Jeg fikk schizotyp og EUPF som jeg tror er feil. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...