Gå til innhold

Personlighetsforstyrrelse -> alvorlig sinnslidende etter psykisk helsevernloven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er en emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse med voldsproblematikk tilstrekkelig for å bli ansett som alvorlig sinnslidende?

Anonymkode: 851a0...b82

Hvorfor skulle det at du har voldsproblematikk gjøre deg alvorlig sinnslidende? 

Anonymkode: 28382...b25

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er BP2 alvorlig sinnslidelse da? Jeg føler meg ikke alvorlig sinnslidende og har denne lidelsen.

Anonymkode: df994...202

Nei selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: 28382...b25

Annonse

Worriesome Plenty 2

De færreste som straffes er helt friske. Det kryr av psykopater og folk med ADHD i fengslene.

Det trengs nok ikke selvpåført realitetsbrist for å bli kjent utilregnelig. Personlig mener jeg at det er like viktig å skjerme samfunnet for folk som er utilregnelige når de begår ugjerningen, også etter at realiteten slår inn over dem igjen. Jeg synes det krenker samfunnet når noen begår alvorlig kriminalitet som drap, og slipper it så fort de blir friske. Jeg selv har tung diagnose men klarer fint å ikke slå og drepe folk.

Endret av Oger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...