Gå til innhold

Klarer ikke spise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kan spise nå men jeg klarer det ikke. Kun drukket litt cola og er opphovnet. 

Anonymkode: 4619a...e9a

Hvorfor klarer du ikke spise? Er du hoven i halsen? Hva kommer det av i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Hvorfor klarer du ikke spise? Er du hoven i halsen? Hva kommer det av i så fall?

Opphovnet i ganen.. har ikke lyst på mat samtidig som jeg ikke har spist siden i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Opphovnet i ganen.. har ikke lyst på mat samtidig som jeg ikke har spist siden i går kveld.

Er det noen grunn til at du er hoven i ganen?

Kan du drikke noe kanskje? Buljong eller suppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Jeg klarer ikke å bevege meg, fikk en salat med krutonger og kylling men har ikke klart og røre den. Prøvde da på rundstykker, klarte ikke det heller men cola går ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Er det farlig og bli opphovnet i ganen etter trekking? Har trykket visdomstann og er opphovnet i ganen midt på og ned mot halsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det farlig og bli opphovnet i ganen etter trekking? Har trykket visdomstann og er opphovnet i ganen midt på og ned mot halsen. 

Så lenge du får puste greit så er det ingen umiddelbar fare. :) Men du bør prøve å få i deg væske om du ikke klarer å spise noe. Men mener du at du ikke klarer å bevege deg etter å ha trukket en visdomstann? Det hørtes da voldsomt ut... Jeg har trukket 3 stk det siste året og hadde ingen slike problemer etterpå. Om du får feber så bør du kontakte lege, det kan jo bli betent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten

Jeg hovnet ikke akkurat opp etter at jeg opererte ut en visdomstann, men klarte ikke gape. Løsningen ble lunken tomatsuppe med sugerør 😅 så det er et tips 😊👍 litt mer mettende enn brus og vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (23 minutter siden):

Så lenge du får puste greit så er det ingen umiddelbar fare. :) Men du bør prøve å få i deg væske om du ikke klarer å spise noe. Men mener du at du ikke klarer å bevege deg etter å ha trukket en visdomstann? Det hørtes da voldsomt ut... Jeg har trukket 3 stk det siste året og hadde ingen slike problemer etterpå. Om du får feber så bør du kontakte lege, det kan jo bli betent.

Tror det er betent siden jeg er opphovnet. Må ringe tannlegen i morgen evt legevakten i natt. Jeg er medtatt og veldig sliten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten skrev (20 minutter siden):

Jeg hovnet ikke akkurat opp etter at jeg opererte ut en visdomstann, men klarte ikke gape. Løsningen ble lunken tomatsuppe med sugerør 😅 så det er et tips 😊👍 litt mer mettende enn brus og vann.

Takk for råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror det er betent siden jeg er opphovnet. Må ringe tannlegen i morgen evt legevakten i natt. Jeg er medtatt og veldig sliten. 

Gjør det, jeg synes det høres litt drøyt ut å bli så medtatt etter å ha trukket en visdomstann altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Gjør det, jeg synes det høres litt drøyt ut å bli så medtatt etter å ha trukket en visdomstann altså. 

Da har jeg antagelig fått betennelse. Har vært medtatt i hele dag….! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da har jeg antagelig fått betennelse. Har vært medtatt i hele dag….! 

Da skulle det være varmt, ømt og kanskje dunke litt. Men ring tannlegen så fort de åpner nå i dag og be om å få komme inn til en sjekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...