dagdrømmer Skrevet 1. september 2022 Skrevet 1. september 2022 Hva vil det si om tankene man har grenser til å ha realitetsbrist? Er det det samme som grensepsykose? 0 Siter
kupton Skrevet 1. september 2022 Skrevet 1. september 2022 dagdrømmer skrev (9 minutter siden): Hva vil det si om tankene man har grenser til å ha realitetsbrist? Er det det samme som grensepsykose? Ja, det er ikke så ulikt. 0 Siter
dagdrømmer Skrevet 1. september 2022 Forfatter Skrevet 1. september 2022 kupton skrev (Akkurat nå): Ja, det er ikke så ulikt. Oki, takk for svar 🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 Skrevet 1. september 2022 Kan dere go eksempler på sånne grenselandskap? Hva slags tanker er dette snakk om feks? Anonymkode: 06894...840 0 Siter
dagdrømmer Skrevet 1. september 2022 Forfatter Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kan dere go eksempler på sånne grenselandskap? Hva slags tanker er dette snakk om feks? Anonymkode: 06894...840 Jeg kan ikke huske hvilke tanker jeg hadde da når de skrev det i journalen. Men håper @kupton kan svare deg. Jeg lurer på det samme 🙂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.